يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۷۴۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۰
ماموران پليس پايتخت در طرحي ضربتي مناطقي از غرب تهران را از دستگاه‌هاي گيرنده ماهواره پاكسازي و افرادي را كه مجددا نسبت به نصب ديش ماهواره اقدام كرده بودند، به مراجع قضايي معرفي كردند.

به گزارش ايسنا در اين عمليات، ماموران پليس با به همراه داشتن حكم قضايي ضمن ورود به پشت بام منازل و جمع‌آوري ديش‌هاي ماهواره، در منطقه اكباتان با عمليات «راپل» نسبت به جمع‌آوري ديش‌هايي كه در طبقات اين مجتمع‌ها در منظر عموم قرار داشت اقدام كردند.



ماموران پليس پايتخت همچنين در مناطقي كه طرح جمع‌آوري ديش‌هاي ماهواره در آنجا اجرا شده بود ولي مالكان نسبت به نصب مجدد اقدام كرده بودند ضمن جمع‌آوري ديش‌ها، با حكم قضايي به منازل اين افراد ورود كرده و دستگاه‌هاي گيرنده را نيز جمع‌آوري كردند. از سوي ديگر تعدادي از متخلفان در اين خصوص به مراجع قضايي معرفي شدند.


به گزارش ايسنا، پيشتر پليس هشدار داده بود كه افرادي كه پيش‌تر ديش‌هاي ماهواره‌شان جمع شده ولي مجددا نسبت به نصب ديش اقدام كرده كنند به مراجع قضايي معرفي مي‌شوند.

اجراي اين طرح در ادامه طرح‌هاي امنيت اجتماعي در حال انجام است و با اقدامات صورت گرفته و طرح ضربتي پليس، مناطقي از غرب تهران از ديش‌هاي ماهواره و دستگاه‌هاي گيرنده پاكسازي شد.




بر اساس اعلام پليس، اجراي اين طرح از روز شنبه در ساير مناطق تهران نيز آغاز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها