أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۴۴۳۲
زمان انتشار: ۰۰:۲۵     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان های سیاسی، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



*با خبر شدیم که در جریان سفر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه یکی از متهمان امنیتی به نام بابک - غ که در وقایع سال 88 بارها بازداشت و در دادگاه انقلاب محکوم شده است در دیدار موسوم به نخبگان کرمانشاه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان نخبه علمی به سخنرانی پرداخته است.

* با توجه به نیمه تمام ماندن سفر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه و لغو برنامه های روز سوم ایشان در سفر به شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب، مطلع شدیم که آقای هاشمی در آخرین دیدارش در سالن استانداری کرمانشاه علت نیمه تمام مانده و بازگشت خود به تهران را منتظر بودن هواپیما و گفته برخی ها! برای لزوم بازگشت به تهران بیان داشته است.

* حجت الاسلام حسن روحانی که سابقه مخالفت با رویکرد ازدیاد نسل در دولت دهم را دارد، پس ابلاغ سیاست های رئیس جمهور وقت(محمود احمدی نژاد) در خصوص تشویق خانواده ها به بچه دار شدن در اظهار نظری ضمن اعلام مخالفت با این طرح اینگونه بیان می دارد: قانون تنظیم خانواده و تبلیغات صورت گرفته در کشور برای فرزندآوری کمتر باعث شد تا حدودی تعداد جمعیت کشور کنترل شود و رشد جمعیت از حدود 3 درصد به زیر 2 درصد برسد. اگر در آن زمان قانون تنظیم خانواده در مجلس تصویب نمی‌شد الان به‌جای اینکه جمعیت کشور حدود 70 میلیون باشد‏، جمعیت بسیار بیشتر بود.

 پس از روی کار آمدن دولت یازدهم تا کنون اظهار نظر مشخصی در خصوص مقوله ازدیاد نسل به غیر از کان لم یکن شمردن مرخصی 9 ماهه زایمان، صورت نگرفته است و باید منتظر موضع گیری حجت الاسلام حسن روحانی نسبت به این موضوع باشیم.

* شنیده ایم که این هفته کنسرت موسیقی گروه خنیا با سرپرستی پری ملکی از خوانندگان زن در تالار وحدت به روی صحنه می رود. در این کنسرت که به نام هم خوانی زن و مرد و بدون محدویت جنسیتی برای حضور در کنسرت(آقایان و خانم ها) برگزار می شود  پری ملکی به آوازه خوانی می پردازد و حمیرا مظاهری و مینا فرخ‌نیا و حامد تمدن او را همراهی خواهند کرد!

* موسسه پرسش که پس از فتنه سال 88 با حضور جمعی از تئوریسین های جریان اصلاحات با هدف گسترش مبانی علوم انسانی غربی اقدام به جذب و آموزش جوانان نموده است در ماه های گذشته همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم اقدام به برگزاری دوره و سمینارهایی در دفاع از تفکر لیبرالیسم غربی در تهران نموده است.

* روزنامه شرق در شماره 1859 خود در مقاله ای به قلم داریوش قنبری ضمن مصادره بیانات رهبری، تلویحا رهبر انقلاب را مخالف ادامه بیان شعار "مرگ بر آمریکا" معرفی نموده است!. در مقاله داریوش قنبری آمده است: "کسانی که همچنان می‌خواهند شعار مرگ بر آمریکا سر دهند، خود را انقلابی می‌دانند اما اگر واقعا انقلابی‌اند، چرا زمانی که مقام‌معظم‌رهبری موضوع نرمش‌قهرمانانه را مطرح کردند و به‌طور صریح اعلام کردند که از سیاست خارجی دولت حمایت می‌کنند، این عده زیر پرچم دفاع از نظام می‌خواهند اقدامات خود را دوباره ادامه دهند. "

* شنیده ایم که در روزهای گذشته تعدادی از چهره های سرشناس جریان اصلاحات با حضور در مازندارن دیدارهایی را با بعضی از تجار و سرمایه گذاران منطقه جهت سرمایه گذاری مشترک داشته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها