أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۵۶۱۲
زمان انتشار: ۱۷:۴۳     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
مدافعان اعتماد به آمریکا اکنون از این حق هویتی مردم ایران دفاع کنند:
ادب مذاکره این بود که دست کم به شخصیت هیأت مذاکره مقابل، «بی احترامی» نکنند، اکنون نه تنها رعایت حرمت شخصیت گروه مذاکره کننده ایرانی را نکرده اند، بلکه شخصیت همه مردم ایران را نیز به نیشخند گرفته اند. کاش فقطه همین بود، آمریکایی ها حتی DNA ایرانی ها را هم به باد دادند. مدافعان اعتماد به آمریکا اکنون از این حق هویتی مردم ایران دفاع کنند! که یک مقام رسمی آمریکایی هویت همه ایرانیان را نیرنگ باز اعلام کرده است و آقایان ساکت اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، وندي شرمن معاون وزارت خارجه آمريكا، نفر سوم سياست خارجي آمريکا و عضو ارشد مذاكره‌كننده آمريكايي در گروه ۵+۱ در اظهاراتي در کميته سياست خارجي سنا که در روزنامه آمريکايي لس آنجلس تایمز بازتاب يافته است، وقیحانه به فحاشی بی سابقه ای بر ضد ایرانیان رو آورده است: «فريب و نيرنگ قسمتي از DNA ايرانيان است».

ادب مذاکره این بود که دست کم به شخصیت هیأت مذاکره مقابل، «بی احترامی» نکنند، اکنون نه تنها رعایت حرمت شخصیت گروه مذاکره کننده ایرانی را نکرده اند، بلکه شخصیت همه مردم ایران را نیز به نیشخند گرفته اند. کاش فقطه همین بود، آمریکایی ها حتی DNA ایرانی ها را هم به باد دادند.

برای اثبات حسن نیت، یک جام «شیر»دال تقلبی[؟] به آقایان دادند و در عوض واقعاً آنان را، بلکه همه ایرانیان را به صفت حیله گری«روباه» خطاب کردند. عزت این نیست که تمام اجداد ایرانیان را ذاتاً نیرنگ باز و روباه صفتند. آقایان ملی مذهبی، از مذهب شان فاکتور می گیریم، دست کم «ملی» باشند و به این اهانت شنیع درباره ایرانیان پاسخ بدهند!


مدافعان اعتماد به آمریکا اکنون از این حق هویتی مردم ایران دفاع کنند! که یک مقام رسمی آمریکایی هویت همه ایرانیان را نیرنگ باز اعلام کرده است و آقایان ساکت اند. چرا اکنون دفاعی از مرجعیت مظلوم شیعه در برابر اهانت آلوده بودن DNA آنها به نیرنگ، از خود نشان نمی دهند؟ چه کسانی این سطح از گستاخی را به آمریکایی ها اجازه دادند؟

وقتی می گویند مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم و فراموش کنیم: «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» آن وقت آمریکایی ها به این حد می رسد و یک مقام رسمی در اقدامی عجیب همه ایرانیان را متهم به آلودگی ژنتیک و DNA به حقه بازی می کند.

در واقع می گویند: «ایرانیان ایرانیان ننگ به نیرنگ شما» در حالی که ما واقعاً مردم آمریکا را دارای نیرنگ و مستحق مرگ ندانسته بودیم. ما مرگ دولت مستکبری را می خواهیم که بسیاری از مردم آمریکا هم از آن دل خوشی ندارند. بگذریم از میلیونها سرخ پوستی که مالک آمریکا بودند و آمریکایی ها مثل اسرائیل، آن ها را یا کشتند یا آواره کردند یا به بردگی گرفتند. آمریکا هویتی غصبی دارد؛ درست مثل اسرائیل.

آقای ظریف درس بگیرید! آمریکای ها چقدر علمی و ظریف به همه ملتت فحش دادند و شما باز هم ساکت ماندید. آقای ظریف! چه کسی اجازه داوری درباره DNA مراجع تقلید را به یک مقام آمریکایی داده است؟ جناب ظریف! دست کم از DNA حسن روحانی دفاع کنید! اگر کیهان گفته بود DNA  برخی آدمهای حامی فتنه در دولت شما، آلوده به حقه بازی است، احتمالا شما غش می کردید و کارتان به بیمارستان می کشید، حالا چرا غش نمی کنید؟ حالا که DNA  شما هم از سوی معتمدین امریکایی آلوده اعلام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱۴
* نظر:
ارسال نظرات
محغ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۲
۱۵
۲
گذشته از گستاخی این زن پلید، حرف های بسیار دیگری نیز آن طرفی ها زدند ولی هیچ واکنشی دیده نشد. انگار نه انگار...
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۰
آمریکاییا میدونن که ظریف خیلی ظریفه به خاطر همین فحش ظریف به خودشو رئیس جمهورشو ملتش دادن!

حالا اگه یک حزب اللهی نه به ملت ایران، حتی نه به ملت آمریکا، بلکه به دولتمدان آمریکا بگه؛ رئیس اعتدالیون میگه: إوا! شما چقده بی تربیتید! چرا فحاشی می کنید! هان!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲
۸
۰
ایجاد یک صفت توی انسان نیاز به زمان داره ظف یعنی آدم بد یه دفعه بد نمیشه بلکه با انجام کارهای اشتباه کوچیک الان به آدم بد تبدیل میشه. و همچنین آدم خوب.
آدمهای تو این دولت هستن که الان دیدگاههای اشتباه دارن و این دیدگاهها یک شب ایجاد نشده بلکه این قضیه سری دراز دارد.
پاسخ
شلغم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲
۰
۸
بابا زشته این حرفها رو نزنید موجب اشاعه منکرات میشوید اصلا شاید فتوشاپ بوده اونها اهل این حرفها نیستند باید با خوش بینی جلو بریم. همین شما با این مقاله هاتون ادامه مسیر مذاکره رو خراب میکنید.
پاسخ
غيور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲
۱
۱۳
بايد در اين باره گفت سكوتي قهرمانانه
پاسخ
ابوالفضل امامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲
۶
۰
برخی میگن این یک قاعده در روابط بین الملله که به بازیرگان سیاسی دیگر بدبین باشند و لذا توهینی نیست! اما غافلند که:

الف. نامبرده با بازیگران سیاسی توهین نکرده، بلکه به یک ملت توهین کرده!

ب. از منظر مکتب لیبرالیزم، که آمریکایی ها مدعی آنند، سرشت انسان، شرّ و کلکباز نیست. در روابط بین الملل واحد سیاسی، به جای فرد، دولت می شود؛ پس منطقا آنان نباید دولتها، چه رسد به ملتها را نیرنگباز بدانند. نیرنگ بازی و بد سرشتی، مطابق دیدگاه هابز است نه لیبرالیزم.

باز میگن: او گفته این یک اصل است که یک جزء دی ان ای نیرگ است و نگفته است دی ان ای ایرانیان فقط چنین است!

باید گفت: تعمیم این اهانت به همه مردم دنیا، از زشتی فحاشی وی کم نمی کند بلکه بر آن می افزاید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۲
۲
۴
باید درباره این سکوت گفت: توافقی پشت پرده و پنهانانه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها