يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۷۵۶۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
وکیل خانواده هاشمی گفت: فاطمه هاشمی ۱۸ آبان در شعبه اول دادگاه انقلاب محاکمه می شود.
به گزارش 598, محمود علیزاده طباطبایی در گفتگو با مهر اظهار داشت: برای فاطمه هاشمی به اتهام نشر اکاذیب کیفرخواست صادر شده و پرونده برای محاکمه به شعبه اول دادگاه انقلاب تهران ارسال شده است.

وی افزود: اتهام نشر اکاذیب نیاز به شاکی خصوصی دارد و در صلاحیت دادگاه عمومی جزائی است. روز دادگاه ما به این ایرادات اشاره خواهیم کرد.

فاطمه هاشمي رفسنجاني اواخر مرداد ماه امسال به دليل اظهاراتش درباره اتفاقات مجلس شوراي اسلامي در يكي از رسانه ها به شعبه ۱۲ دادسراي فرهنگ و رسانه احضار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها