أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۵۸۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
پژمان جمشیدی، محراب قاسم خانی، شقایق دهقان، رضا کریمی و بیژن بنفشه خواه بازیگران سریال "پژمان" روز عید غدیر مهمان برنامه "گلخانه" شبکه سه سیما می‎شوند.
به گزارش 598 به نقل از مهر، برنامه زنده "گلخانه" با حضور بازیگران مجموعه "پژمان" و مهمانانی چون علیرضا افتخاری، فریدون آسرایی، مجید مظفری، افسانه چهره آزاد و شاهرخ فروتنیان با اجرای محمدرضا حسینیان و شاهین جمشیدی، پنجشنبه ۲ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۱۵ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد حسین حسینخانی روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ و جمعه‎ها بعد از پخش اخبار شبانگاهی به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

همچنین در این ایام "خنده بازار" در دو قسمت ۴۵ دقیقه‎ای چهارشنبه اول آبان ساعت ۱۹:۴۵ و پنجشنبه ۲ آبان ساعت ۱۷:۵۰ به تهیه کنندگی فرید شب خیز پخش می‌شود.

این برنامه با نگاه ویژه به مسائل و موضوعات اخلاقی با رویکرد طنز در قالب بخشهای متنوع نمایشی چون شیتیله‎ها، اوشین، باجه، فال، در شک و ... پخش خواهد شد.

مسابقه "کلید" نیز در ۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین فردرو پنجشنبه دو آبان ساعت ۲۳:۳۰ و جمعه ۳آبان ساعت ۱۵:۱۰ در فضایی شاد با حضور زوج های جوان و بستگان هر زوج، در زمینه های معلومات عمومی و سایر مهارتهای زندگی روی آنتن می رود. اجرای این برنامه به عهده مسعود روشن پژوه است.

"منظومه گل" نیز برنامه ای از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه است که در دو قسمت ۲۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی حسن محمدیان مفرد چهارشنبه اول آبان ساعت ۱۹:۰۰ و پنجشنبه ۲ آبان ساعت ۱۷ به سرگذشت و مجاهدت های علمی آیت الله علامه امینی (ره) نویسنده کتاب الغدیر می پردازد.

خطبه خوانی غدیر پنجشنبه ۲ آبان بعد از اذان ظهر، ساعت ۱۲:۱۰ به طور زنده از قم، حرم مطهر حضرت معصومه (س) پخش می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها