أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۵۹۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
صدا‌و‌سیما فضایی فراهم کند تا اصلاح‌طلبانی که اخیراً بیشتر از همه به دولت قبل انتقاد می‌کنند به صورت دوطرفه انتقادات خود را مطرح کنند؛ در نتیجه‌گیری برخی میزگردها، احمدی‌نژاد و تحریم‌ها 2 عامل اصلی مشکلات اقتصادی معرفی می‌شوند.

به گزارش 598، در وبلاگ یادداشت‌های یک افسر جوان آمده است: چند ماه است که سیمای ما دربست در اختیار دولتمردان است، فرقی نمی‌کند موضوع مسائل هسته‌ای باشد یا اقتصادی، داخلی باشد یا خارجی، انگار این روزها هیچ مخالفی نباید مقابل سخنگویان دولت قرار گیرد!

مثلاً چند هفته‌ای است که مناظرات تلویزیونی جمعه‌ها و برخی برنامه‌های زنده مانند پایش، گفت‌وگوی ویژه خبری و نگاه یک بدون دعوت از نمایندگان دولت قبل و یا لااقل از یک نفر مخالف جدی دیدگاه دولت فعلی روی آنتن می‌رود؛ جالب‌تر آن است که مثلاً نتیجه برخی از این میزگردهای اقتصادی یک چیز بیشتر نیست: احمدی‌نژاد و تحریم‌ها 2 عامل اصلی مشکلات اقتصادی!

فرضاً که دولت احمدی نژاد هیچ کار مثبتی در این 8 سال انجام نداده است ولی انصاف حکم می‌کند به نمایندگان دولت او هم فرصت داده شود مثل بقیه دولت‌ها از عملکرد خود دفاع کنند.

ما فقط انتظار داریم صدا و سیما فضایی فراهم کند که اصلاح طلبانی که این روزها بیشتر از همه به دولت قبل انتقاد می‌کنند و عملکرد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی احمدی نژاد را زیر سوال می‌برند به صورت رو در رو و دوطرفه همه حرف‌ها و انتقادات خود را در مقابل نمایندگان احمدی نژاد یا دیگر اصولگرایان منصف مطرح کنند؛ نه اینکه این خیابان یک طرفه باشد.

شاید صداوسیما عادت کرده که حتماً بعد از اعتراض مردم به یک برنامه، رفتار یک مجری یا مسایلی از این دست، رفتار خود را اصلاح کند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها