أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۶۱۹۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۰۳ آبان ۱۳۹۲
به گزارش وبلاگستان 598، وبلاگ شنود در مطلبی نوشت:

ما را فریبکار خوانده اید،

یادم هست همین چند سال قبل بود که مک کین طوری سخن گفت که گویی عراق و پاکستان هم مرزند.(ایران را با عراق اشتباه گرفته بود)

این حال و روز سناتوری بود که عزم داشت تا رئیس جمهورتان شود و دست برقضا همین آدم نادان یکی از دشمنان سرسخت ایران است.



خواستم بگویم : مطمئنید سوراخ دعا را گم نکرده اید و همچون مک کین ایران را با اسرائیل اشتباه نگرفته اید؟

ما فریبکاریم یا رژیمی که با داشتن بمب های اتم و کشتار کودکان غزه ادعای دموکراسی اش می شود؟

بیایید رها کنیم اسرائیل را و کمی با پرونده های فریبکاری خود امریکا مشغول شویم.

خانم شرمن،

آیا ایران فریبکار است یا کشوری که به بهانه یافتن سلاحهای اتمی عراق وارد آن کشور شد (آنهم علیرغم مخالفت شدید جامعه جهانی) و پس از ناکار کردن میلیونها خانواده ی عراقی و انهدام زیرساخت های آن کشور با وقاحت تمام بی آنکه از جهانیان بابت آنکه سلاح کشتار جمعی در میان نبود عذرخواهی کند عراق را ترک کرد.

ما فریبکاریم یا شما که به بهانه زشتی و شُنعَت کشتار شیمیایی 200 نفر در سوریه(که به دست عوامل خودتان انجام شد) تصمیم به تجاوز و کشتار چندصدهزار نفری به این کشور را گرفتید در حالیکه پس از 70 سال که از کشتار دویست هزار نفری بمب اتم شما در هیروشیما و ناکازاکی میگذرد هنوز یکی از روسای جمهور شما حتی یک عذرخواهی خشک و خالی از مردم ژاپن و جامعه ی جهانی نکرده است.

واقعا اگر اوباما ذره ای در لشکر کشی به سوریه صداقت داشت نمی بایست ابتدا روح هری ترومن را سرزنش نموده و از مردم ژاپن عذرخواهی می کرد؟

کشوری که به قتل عام 200000 ژاپنی با انفجار اتمی اقدام کرده و حاضر به عذرخواهی هم نیست حال برای قتل 200 سوری بیگناه اشک تمساح ریخته و اصرار بر کشتاری عظیم تر دارد.

این عین فریبکاری و دغل بازی نیست؟

خانم شرمن،

شما آنقدر فریبکارید که قبل از فریب جامعه جهانی، سر مردم خود گول می مالید.

یادم هست تلویزیون ما صحنه ی لگد زدن سربازان وحشی شما به درب خانه های مردم عراق و ورود جنایت بار آنها به حریم خانواده های آن کشور را نشان میداد آنهم در نیمه های شب و در حالیکه زنان و کودکان عراقی از ترس به هم چسبیده و ضجه میزدند.

یکی از بستگان نزدیک ما تازه از امریکا آمده و کنار ما نشسته بود.

از او پرسیدم : این صحنه های دردناک را ما که ایرانی هستیم و 8 سال از کشور عراق زخم جنگ و تجاوز را تجربه کرده ایم تحمل نداریم ببینیم و دلمان برای مردم عراق میسوزد، شما که از نزدیک با مردم امریکا حشر و نشر دارید توضیح دهید که آیا این تصاویر را می بینند؟ اگر آری، واکنش شان چیست؟

خانم شرمن ،

می دانید چه گفت آن مرد؟

خنده ای کرد و گفت : همین چند روز پیش، آنجا در رستورانی بودم و همین تصاویر در حال پخش بود و شهروندان امریکایی در حالیکه مشغول صرف غذا بودند با حرص بر سر سربازانی که نوک اسلحه هایشان را بر سر کودکان و زنان عراقی نشانه میرفتند فریاد میزدند : بکشید این حرومزاده ها رو!

با شگفتی گفتم : نمی فهمم!!! یعنی چی؟

گفت : خیلی ساده اس! رسانه های امریکا مردم خودشون رو پیش از مردم جهان گول میزنن. اونا ملت امریکا رو اینجوری فریب دادند که دولت امریکا با مالیات شما رفته اون سر دنیا در محلی که بهش «ایراک» میگن و یه مشت دزد تروریست وحشی غارتگر بیرحم رو که در کوه و بیابون قایم شدن و اصلا تمدن و شهر نشینی حالیشون نیست از بین ببرن تا دوچیز آسیب نبینه : دموکراسی و آزادی.

خانم شرمن شما چه بر سر 400 میلیون امریکایی بینوا آورده اید؟ آیا این انتهای تحمیق ملی امریکا  نیست؟

یک سوال :

اگر فاکس نیوز و سی ان ان و ... نباشند بنظر شما ظرف کمتر از 3 سال، امریکا به 50 کشور تقسیم نمی شود؟

سوال دیگر :

اگر فریبکاری های هالیوود شما فقط 5 سال تعطیل شود از کشور شما چیزی به جای میماند؟

خاطره ای دیگر :

کمپانی صهیونیستی برادران وارنر تازه فیلم پر از دروغ و نیرنگ و جعلیات «300» را اکران نموده بود.

یکی از ایرانیان مقیم اوکلاهاما با من تماس گرفت و گفت : فلانی شما رو بخدا جواب این فیلم را بدهید.(شاید گمانش این بود که من مایکل مور هستم)

گفتم چه شده؟

گفت : 20 سال است که در امریکا هستیم و با همسایه های امریکایی خود روابط مسالمت آمیز و دوستانه ای داریم، پس از اکران این فیلم آنها با ما بد شده اند.

گفتم حرف حسابشان چیست؟

گفت : میگویند اگر2500 سال پیش آن 300 نفر در برابر خشایارشاه مقاومت نمی کردند ما در عصر حاضر چیزی بنام دموکراسی نداشتیم.

می بینید خانم شرمن؟

به لشکر 12000 نفره ی فیلمنامه نویسان هالیوود تبریک میگویم که این چنین در فریب اذهان عمومی استادند.

خانم شرمن : فیلم پرل هاربر را که دیده اید!

آیا پاسخ و توجیه قتل عام چندصدهزار نفر از مردم ژاپن در اذهان عمومی ملت امریکا این است؟

این نهایت فریبکاری نیست؟

خانم شرمن،

آبا حاضرید در یک مصاحبه با همین وبلاگ ساده ایرانی شرکت کنید و به سوال ساده زیر جواب دهید؟

آیا این یک اَبَرفریبکاری نیست که کشوری همچون ایران را که طی 35 سال گذشته 35 انتخابات داشته است را فریبکار بخوانید اما با مقامات کشوری که حتی یک انتخابات، حتی یک نشریه مردمی و حتی یک گواهی نامه رانندگی زنانه در آن وجود ندارد نرد رفاقت و عشق ببازید؟ و پیمان اتحاد ببندید؟

این وقیحانه ترین فریبکاری در تاریخ روابط دیپلماسی جهان نیست؟

اما شرمنِ پیر،

من فکر میکنم شما خواسته اید هوشمندی و زیرکی ایرانیان را تحسین کنید بی آنکه مردمتان متوجه این تحسین شوند.

بنابراین از عبارت فریبکاری و نیرنگ استفاده کرده اید لکن در حقیقت در برابر تمدن 7000 ساله ی ایران زانو زده اید.

براستی این خیلی خیلی هوشمندی و درایت زیادی است که ایران طی 35 سال گذشته با دست خالی از زمینِ ذلتِ طاغوت دست نشانده ی شما برخاست و برسر امریکای 1953 (که از راه دور در ایران کودتا براه می انداخت و دولت عوض می کرد) بلایی آورد که اکنون پس از سالها حضور چند ده هزار نیروی تا دندان مسلح خود، وجودش را ندارد که خاک ایران را لمس کند و تنها از پشت میزهای مذاکره است که با زبان کشیده ، له له میزند تا شاید راهی برای نفوذ در ایران بیابد.



آری خانم شرمن،

از همان ایرانی سخن میگویم که کل بودجه ی سالیانه اش در حد بودجه های نظامی شما هم نیست.

ما فریبکار نیستیم سرکار خانم،

فریبکار و نیزنگ باز دولتی است که دو دهه است با تربیت نیروهای تروریست القاعده در سطح جهان نقش کمپانی مبارزه با آفات و حشراتی را بازی میکند که برای از بین بردن حشرات و موشها وارد خانه مردم شده و پس از کشتن یک موش، چند موش دیگر را در پستوی خانه ی مشتری رها میکند و سپس با فاکتور کردن هزینه های از بین بردن موش اول، منابع مالی و زیر زمینی مشتری را به یغما میبرد و نزد مردم ساده لوح امریکا نیز ندا در میدهد که : از طرف شما و با خرج شما رفتیم تا تروریست را از بین ببریم.

در حالیکه مقتول را به خرج خودش کشته اید.

این است نیزنگ شما خانم شرمن،

ساختمان های از رده خارج تجارت جهانی را خرج اشغال دو کشور خاورمیانه می کنید و وقیحانه اجازه تفحص همان دو کشور را در واقعه فریبکارانه ی 11 سپتامبر نمی دهید.

آیا این انتهای وقاحت نیست که با داشتن پرونده ی فوق قطور نیرنگ ها و فریبهای 70 سال گذشته تان، دیگران را فریبکار بخوانید؟

شما برای تهیه موادخام آشپزخانه های خبری کشورتان، به سراسر جهان دوربین و آدم های کثیفی همچون کریستین امانپور را اعزام میکنید(که گاهی به قیمت تن فروشی اقدام به ضبط صحنه های زنده و مهیج کشتار مردم بوسنی میکرد)  اما به خبرنگاران کشورهای هدف اجازه نمی دهید تا از محدوده ی چند کیلومتری سازمان ملل فاصله بگیرند.

شما برای فریب دادن اذهان عمومی کشوری چون ایران از مجری های فاحشه و همجنس باز در رسانه ی دغل بازی همچون VOA استفاده می کنید و برای درز اخبار آنچه که در رختخواب های پشت دوربین میگذرد ابایی از هیچکس ندارید فقط برای اینکه گردونه فریب و نیرنگتان همچنان بچرخد.

ای ننگ بر این نیرنگتان باد خانم شرمن،

ما را فریبکار میخوانید،

ما هیچگاه به سواحل شما نیامدیم و ژنرال دریایی ما هیچگاه در سواحل شما دستور شلیک موشک به هواپیمای مسافربری و تکه تکه کردن اتباع شما را نداد که پس از آن بخواهیم به چنین ژنرالی مدال افتخار هم بدهیم.

اما این شما بودید که چنین کردید و این نظامی قاتل هنوز در کشور شما به حیات ننگین خویش ادامه میدهد.

ما هیچگاه همچون گربه ی دزد و از طریق صحرای نوادا به کشور شما نیروهای نظامی اعزام نکردیم که بخواهیم کاخ سفید را اشغال کنیم اما شما اینکار را 35 سال پیش در صحرای طبس کردید و ثمرش را نیز دید.

ما هیچگاه در 35 سال گذشته که همچون خار در گلوی سیاست هایتان نشسته ایم سابقه ی ساخت لانه ی جاسوسی (به بهانه ی سفارت) ندشته ایم.

اما شما 25 سال تمام (32 تا 57) اینکار را کردید، اسنادش را که خوانده اید!

خانم شرمن،

ایرانیان جنتلمن ترین ملت های جهانند!

می گویم جنتلمن! چون درکتان در همین حد است و با واژگان فاخر ایرانی و پاردایم های آن آشنا نیستید.

آری ما جنتلمن ترین مردمان تاریخیم!

چرا؟

چون افتخار می کنیم که در برابر حرف حق مقاومتی نداریم.

نشانه اش همین مکتب تشیع ماست.

همان اعراب عربستان که اسلام عزیز در آغوششان هبوط کرد اکنون به پوست گردوی اسلام اکتفا کرده اند که نتیجه اش را در سوریه می بینید در حالیکه ما ایرانیان از راه دور و بی آنکه نیاز باشد تا پیامبر بین ما هبوط کند به مغز گردوی دین یعنی غدیر دست یافتیم که فرموده اند العاقل یکفی بالاشاره.

و ما ادراک مالغدیر خانم شرمن؟

آری ما ایرانی ها در برابر حرف حق مقاومتی نداریم اما مهره مهره های گردن ظالم و متجاوز به حریم مان را از هم سوا میکنیم.

مواظب باشید خانم شرمن،

شاید شما گله های اسب وحشی تگزاس را خوب بلد باشید تا رام کنید،

ولی ما همانیم که مغولهای وحشی را 400 سال پیش از آغاز تمدن فریبکار شما، رام کرده و به نفع اسلام و انسانیت از آنان سواری گرفتیم.

شما که از مغولهای قرن هفتم هجری وحشی تر نیستید!..هستید؟

من اما ادعا میکنم که شما از مغولها بسیار بسیار فریبکارترید و این فریب شما در تمام جهان شاید کارگر باشد اما برای ما خیر!

ملتی که از علی (ع) تا خمینی(ره)، امیرش مشخص، مسیرش مشخص است برای شکار فریبکار، دِل دِل نمی کند خانم شرمن.

به عقیده ی من DNA که چه عرض کنم بلکه روح تمدن 250 ساله ی امریکا نیرنگ باز و فریبکار است.

راستی خانم شرمن، شما به روح اعتقاد دارید؟



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها