أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۷۶۴۵۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از بی باک، یک مقام مسئول در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  گفت: براساس دستورالعمل شورای هماهنگی کشور، امسال مسئله راهپیمایی 13 آبان منتفی است.

وی افزود: برنامه‌ها را برای راهپیمایی تنظیم کرده بودیم که دستور آمد برنامه امسال به صورت تجمع برگزار شود.

این مقام مسئول در توجیهی قابل تأمل با اشاره به اینکه فردای 13 آبان شروع ماه محرم است گفت: برنامه‌های 13 آبان باید با ماه محرم هم‌خوانی داشته باشد و با آن حرکات و سکنات ممکن است حرمت ماه محرم شکسته شود.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد در این خصوص در گفتگو با بی باک اظهار داشت: بنده نمی دانم چنین خبری را چه کسی مطرح کرده است،  مراسم راهپیمایی13 آبان مانند هر سال مطمئنا مانند همه شهرهای کشور در مشهد هم برگزار می شود.

نماینده مردم مشهد و کلات تاکید کرد: خبر عدم برگزاری راهپیمایی در مشهد را تایید نمی کنم، شایعاتی که در ارتباط با عدم برگزاری مراسم 13 آبان وجود دارد که راهپیمایی برگزار نمی شود و فقط یک مراسم اختتامیه برگزار می شود، تایید نمی شود و حتما این قضیه را  پی گیری خواهیم کرد، با توجه به شرایطی مبنی بر فریب هایی که از ناحیه آمریکا و توطئه جدیدی که آمریکا در دستور کار خود دارد مخصوصا با بی احترامی هایی که از سران آمریکا نسبت به ملت ایران صورت گرفت، راهپیمایی هر چه باشکوه تر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص توهین وندی شرمن به مردم ایران،  تصریح کرد: افرادی که احساس می کنند بداند با مذاکره با آمریکایی که سنبل فریبکاری است و دستشان به خون تمامی ملت ها دنیا از آسیا آفریقا و آروپا و امریکا آلوده است نتیجه ای نخواهد داشت.این افراد که این احساس غلط  رابطه با آمریکا را پیدا کردند می دانند که  نجات ایران ایران به دست آمریکا نیست.

پژمان فر بیان داشت: انحرافی که در مسائل ایجاد شد این است که  که مقام معظم رهبری فرمودند که ما در یک حماسه اقتصادی نجات خودمان را خواهیم داشت" ، متاسفانه  مسئولین ما به جای اینکه به فکر تحقق یک حماسه اقتصادی باشند و در این مسیر گام بردارند، در یک مسیر دیگری که هیچ نوع شواهدی مبنی بر نجات از مشکلات اقتصادی است را ندارد گام بر می دارند،  احساس می شود به آمریکایی ها یی چه قبل از انقلاب و چه بعد انقلاب که امتحان خود را به ملت ایران پس دادنده اند و خودشان همه به صورت رسمی اعلام کردند که در کودتای28 مرداد عامل کودتا بودند، به این حاکمیت نمی شود اعتماد کرد امیدوارم این مشتاقان آمریکا متوجه این موضوع شوند.

همچنین سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در گفتگو با بی باک اظهار داشت:  مراسم راهپیمایی 13 آبان ملی است و فکر نمی کنم در یک شهر برگزار نشود، این مسئله مطرح شده درست نیست، 13 آبان یک مراسم ملی ثبت شده است و بعید می دانم این خبر که  مراسم ملی راهپیمایی 13 آبان  در مشهد برگزار نمی شود درست باشد.         
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها