يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۷۶۴۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان گفت: پیکر شهدای حادثه تروریستی شهرستان سراوان به زادگاهشان منتقل می‎شوند.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، غلامعلی ثموری اظهار کرد: پیکر شهدای حادثه سراوان صبح امروز با نخستین پرواز به زادگاهشان منتقل می‎شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: از تعداد 14 تن شهید حادثه شهرستان سراوان، پیکر 11 شهید به استان خراسان رضوی، پیکر یکی از شهدا به خراسان شمالی، پیکر یک شهید در خراسان جنوبی و پیکر یکی دیگر از شهدا به خوزستان منتقل می‌شود.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا در مرکز استان محل ولادتشان با حضور مردم همان منطقه برگزار خواهد شد.

این حادثه در درگیری مرزبانان هنگ مرزی محدوده پاسگاه 167 گزبستان سراوان با اشرار مسلح، 14 نفر از مرزبانان به شهادت رسیده و شش تن مجروح شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
خدیجه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۶ آبان ۱۳۹۲
۰
۰
ایشالا خدا اشراررو تاابدلعنت کنه روح این عزیزان شاد وهمنشین مولا ابا عبدالله باشن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها