أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۶۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۰
خودزنی در ملاء عام!
وبلاگ همسنگری ها نوشت:

چند روزی است که شهرهای انگلیس دست خوش اعتراض معترضین شده است.

این روزها انگلستان که خود را مهد تمدن و مدعی اصول دموکراسی می داند، درگیر معترضین داخلی است.

اما در این درگیریهای نکات ریز و قابل تاملی وجود دارد که توجه شما علی الخصوص انگلیسی ها و جنبش مرده سبز را به این نکات جلب می کنم
یادم می آید روزهایی که در ایران عده ای اغتشاشگر دست به اغتشاش و آشوب م زدند دولت انگلیس به پشتوانه اغتشاشگران درآمدند و از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدند و در خیالات خود فکر می کردند که حکومت ایران متزلزل خواهد شد.
آن روزها دولت انگلیس، ایران را به دلیل اختلالاط ماهواره ای و خطوط تلفن و اینترنت مورد سرزنش قرار می داد که چرا باید راه های ارتباطی قطع باشد؛ حال چه شده که امروز انگلیس از خوف معترضین دست به دامن قطعی اینترنت و ماهواره و تلفن شده است.
اینگونه کار ها فقط برای دشمنان بد است؟!!!
جالب تر از این موضوع بحث فیلترینگ در جمهوری اسلامی بود که سالیان سال است مورد توجه دولت مردان انگلیس و امریکا و هم پیمانانشان قرار گرفته. ان روزی که انها خود را دایه داغتر از مادر می دانستند و برای مردم ایران دلسوزی می کردند و فریاد می زدند فیس بوک و توییتر و فرندفید و ... باید در ایران ازاد باشد؛ فکر نمیکردند روزی برسد که دستور ممنوعیت استفاده از فیس بوک و توییتر و ... در انگلستان صادر شود.
اقایان انگلیسی براستی تفاوت ملت ایران با ملت انگلیس چیست؟

براستی در فیس بوک چه چیزی تغذیه می کنید که برای مردم ایران خوب و برای ملت انگلیس ناخوشایند است.

فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی که روزی برای نیل به اهداف استعماری توسط همین دولت های غربی افتتاح و در فضای مجازی منتشر گردید؛ امروز به مانند سگ هاری شده است که به دست و پای صاحبش افتاده.

دولت های غربی امروز از شرّ فیس بوک در امان نیستند و می توان گفت که غربی با شبکه های اجتماعی به نوعی خودزنی کرده است.

فیلم خبر ممنوعیت استفاده از شبکه های اجتماعی در انگلیس در گزارش بی بی سی فارسی
لینک دانلود فیلم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها