أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۷۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: مردم مومن ايران اسلامي با تاسي به كريم اهل بيت (ع) در كمك رساني به خواهران و برادران مسلمان خود افتخار ديگري را خلق مي كنند.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين كه در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پايگاه‌هاي ناحيه شهيد محلاتي تهران سخن مي‌گفت، با يادآوري فرمايش سال گذشته رهبر معظم انقلاب مبني بر لزوم كمك رساني به سيل زدگان پاكستان، تصريح كرد: مردم كشورمان با جان و دل دعوت رهبر معظم انقلاب براي كمك به خواهران و برادران سيل زده در پاكستان را لبيك گفتند و صحنه هاي بسيار زيبا و افتخار آميزي را خلق كردند كه هنوز حلاوت آن را به ياد داريم.

وي افزود: قطعا با اشاره دفتر رهبر معظم انقلاب مبني بر كمك به برادران و خواهران مسلمان مان در سومالي مردم بار ديگر صحنه هاي افتخار آميزي را خلق خواهند كرد و به ياري همنوعان مظلوم خود خواهند شتافت.

سردار نقدي با بيان اين مطلب كه تحقق وعده الهي مبني بر پاداش چند برابري كمك به محرومان را سال گذشته به عينه ديديم، خاطرنشان كرد: وعده خداوند اين است كه خداوند قرض دادن و كمك كردن به محرومين را پاداشي چند برابري مي دهد. در حالي كه سال گذشته با خشك سالي و كاهش نزولات آسماني مواجه بوديم، محصولات كشاورزي كشورمان افزايش داشت كه اين از بركات ياري رساني به برادران و خواهران مان در پاكستان بود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، با محكوميت شديد اقدامات كشورهاي استكباري و صهيونيزم در دشمني با مردم مظلوم سومالي افزود: فقر، گرسنگي و ناامني كنوني كه در كشور سومالي جريان دارد محصول توطئه هاي متعدد آمريكا و رژيم صهيونيستي است كه با دامن زدم به نا امني و آشوب از شكل گيري دولت با ثبات براي خدمت به مردم جلوگيري مي كنند.

وي با بيان اين مطلب كه جمهوري اسلامي تنها نقطه امن در جهان آشوب زده كنوني است گفت: به جز بخشي از شرق جهان كه از يك آرامش نسبي برخوردار است، ساير كشورهاي جهان غرق در بحران هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي هستند.

سردار نقدي افزود: اين مطلب كه رئيس جمهور محترم در گزارش خود در محضر رهبر معظم انقلاب از گرسنه نبودند حتي يك نفر در كشور سخن مي گويد، نشان از لطف خداوند به ملت ايران و پيشرفت هاي كشور دارد. البته قطعا براي اين سخن رئيس جمهور استثنا هايي هم وجود دارد.

وي در پايان با توصيه همگان به شكر نعمت رفاه نسبي و امنيتي كه خداوند به جمهوري اسلامي عنايت كرده، گفت: ادامه راه شهدايي كه اين نظام عظيم و الهي را بنيان نهادند بهترين راه شكر نعمات الهي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها