أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۷۹۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۲۹ مرداد ۱۳۹۰
این حادثه پس از نماز ظهر رخ داد. آن زن زائر نما بازداشت و به نیروهای امنیتی تحویل داده شد. نیروهای خنثی کننده بمب نیز فورا به محل اعزام شدند تا بمب مورد نظر را خنثی کنند
به گزارش 598 به نقل از شیعه آنلاین: چند روز پیش نیروهای امنیتی آستان مقدس امامین کاظمین (علیمها السلام)، در بخش زنان به یکی از زائرین مشکوک شده و پس از بازرسی او متوجه شدند که او قصد منفجر کردن حرم مطهر را داشته است.

ماجرا از این قرار بود که یک زن زائر نما در حالی که کتابی شبیه به کتاب دعا در دست داشت وارد حرم امامین موسی کاظم و محمد جواد (علیهما السلام) شد. شکل ظاهری کتابی که او حمل می کرد کمی مشکوک به نظر می رسید. به محض اینکه در نزدیکی ضریح، سمت سر مبارک امام کاظم (علیه السلام) نشست، نیروهای حراست حرم از او خواستند که کتابی که همراه دارد را تحویل آنان بدهد. زن زائر نما بلافاصله رنگ باخت و پس از تحویل دادن کتاب، نیروهای حراست فورا کتاب را به محل مورد نظر برده تا بازرسی شود.


نیروهای حراست آستان مقدس امامین کاظمین (علیمها السلام) پس از باز کردن کتاب و بررسی آن، متوجه جاسازی بمب در آن شدند. یک عدد گوشی تلفن که به بمب جاسازی شده مرتبط بود نیز در آن کتاب وجود داشت. این حادثه پس از نماز ظهر رخ داد. آن زن زائر نما بازداشت و به نیروهای امنیتی تحویل داده شد. نیروهای خنثی کننده بمب نیز فورا به محل اعزام شدند تا بمب مورد نظر را خنثی کنند.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها