أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۷۹۸۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
وزیر علوم در حکم جداگانه سرپرست مرکز جذب اعضای هیأت علمی و سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم را منصوب کرد.
به گزارش 598 و به نقل از خبرآنلاین، با حکمی از سوی دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالحسین فریدون با حفظ سمت به عنوان سرپرست مرکز جذب اعضای هیأت علمی منصوب شد.

گفتنی است فرجی دانا، چهار روز پیش 'دکتر علی مقاری' را به این سمت منصوب کرده بود.

متم این حکم که روابط عمومی وزارت علوم منتشر کرده به این شرح است:
با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جناب عالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست مرکز جذب اعضای هیأت علمی منصوب می شوید.
از جناب عالی انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف سرپرست مرکز جذب اعضای هیأت علمی را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری مدیران و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

همچنین خبرگزاری تسنیم خبر داد محمدحسین امید سرپرست اداری و مالی وزارت علوم با حفظ سمت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم شد.
امید با حکم جعفر توفیقی سرپرست سابق وزارت علوم به سمت سرپرست اداری و مالی وزارت علوم منصوب شد و اکنون با حفظ سمت، سرپرستی معاونت فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه را هم بر عهده گرفت.
غلامرضا خواجه‌سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بود که با حکم فرجی‌دانا عزل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها