يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۰۲۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۲
وبلاگ سردار گمنام گیلانی
به گزارش وبلاگستان 598، وبلاگ سردار گمنام گیلانی نوشت:

پرودگارا ؛ زمانی که تمام روزهایمان عاشورا است و زمین هایمان کربلا و ماه هایمان محرم و محرابمان قتلگاه  و جبهه هایمان پر از بدن های خونین علی اکبرهای زمانه است و دشمن پست و فرومایه آب را چون تاسوعا و عاشورا بر رویمان می بندد و خانه و کاشانه ما را چون خیمه های حسین علیه السلام در میان شعله های آتش می سوزاند. پرودگارا؛ از تو می خواهم من نخستین کسی از خانواده ام باشم که به کشته شدگان راهت اضافه گردم.

مادرم! مرا بخاطر اینکه فرزندت هستم دوست مدار. مادرم ! دوستم بدار چون فرزند اسلامم و هدفم رهایی و آزاد ساختن اسلام عزیز است. اگر هر روز کاروان سرخ شهداء از کوچه ها و خیابان های شهرمان بگذرد  و تمامی خیابان ها و کوچه هایمان مزین به نام شهیدان شود و پرچم عزا در وجب به وجب میهنمان نصب گردد و نخل غم در سینه مادران کاشته شود ، کافران و دشمنان اسلام بدانند هرگز دست از یاری دین خداوند متعال و حمایت امام عزیزمان بر نخواهیم داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱۰
* نظر:
ارسال نظرات
مرتضی از بندرانزلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۷ - ۲۳ آبان ۱۳۹۲
۱۲
۰
598 خسته نباشید ، معرفی شهداء کاری پسندیده و ارزشی است نوعی امر به معروف و خوبی هاست. انشاء ما بتوانیم رهرو شهدای عزیر به ویژه این سید شهید باشیم.
پاسخ
مسعودی
ROMANIA
۱۳:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
سلام و عرض ادب ؛ من از طریق سایت شما با پایگاه فرهنگی سردار گمنام گیلانی و سجایای اخلاقی این سید شهید آشنا شدم . دست نوشته های شهید بسیار متعالی و اثر گذار بود.
خسته نباشدی - التماس دعا
پاسخ
قاسمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
دل نوشته هایشان فراتر از بیانها وزبانهای قاصر ماهاست واین اثرها است که تاثیر گذار است وآن خلوص وپاکی آنهاست که مارا حفظ می کند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها