کد خبر: ۱۸۰۸۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
عضو کمیسیون صنایع و معادن:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه فرانسوی‌ها وزن زیادی در نشست ۱+۵ ندارند اظهار داشت: مخالفت فرانسه ماهیت این کشور را روشن ساخت.

به گزارش 598، الله وردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با تاکید براینکه فرانسوی‌ها وزن بالایی در نشست 1+5 ندارند اظهار داشت: مذاکرات ایران با کشورهای عضو 1+5 در مسیر تنش‌زدایی و تعامل با دنیا است.

وی ادامه داد: فرانسوی‌ها برای منافع خود تحت تاثیر فضای مذاکرات قرار‌گرفته و  واکنشی در جهت نادرست نشان دادند اما خودشان بهتر می دانند منافع اقتصادی زیادی در ایران دارند.

 نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت خود در واکنش به کارشکنی فرانسوی‌ها در نشست 1+5 گفت: اگر فرانسوی‌ها در رفتار و دیدگاه خود تغییر ندهند ایران باید در مراودات اقتصادی خود با فرانسه تجدید نظر کند.

 وی تاکید کرد:تنها فرصتی که ایران می‌تواند به فرانسوی‌ها بدهد تا پایان مذاکرات است و در صورتی که این مسئله همچنان وجود داشته باشد راه حل اول و آخر ایران باید تجدید نظر در رفتار خود داشته باشد.

 عضو کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد: مخالف فرانسه در نشست 1+5 تنها ماهیت آن کشور را برای ایران روشن ساخت و از این پس در صورتی که فرانسه بر مواضع خود پایدار باشد ایران باید در تعاملات دقت بیشتری کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها