أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۸۱۱۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
تلاشی مقدس برای نجات کودک شش ساله ی مبتلا به سرطان خون:
در چهارمین روز محرم، مسلم ابن عقیل، به نجات طفل شش ساله ای از استان فارسی شتافت و دست مددخواهی به سوی هموطنان ایرانی گشود. ماه محرم امسال، چشمانِ پر اشکِ خانواده ­ی این کودک خردسال ، در غمِ واپسین روزهایی­ ست که شاید پس از آن دیگر هیچ­گاه شاهد چشمان زیبای کودکشان نباشند. هم اکنون در جمعِ این خانواده، شمارش معکوس برای شمردن روزهای زندگیِ محمود شش ساله آغاز شده است.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، محمود آزادی ، کودک شش ساله ی مبتلا به سرطان خون ، نیازمند پیوند نوعی از مغز استخوان کمیاب است که متاسفانه به دلیل وجود نداشتنِ این گونه از مغز استخوان در کشور ، نیاز به درمان فوری در خارج از ایران دارد.

این در حالی است که پدر محمود از اهالی فسا، کارگر ساده­ ی مکانیک اتومبیل است و امکان پرداخت هزینه ­های سنگین این عمل را ندارد.



ماه محرم امسال، چشمانِ پر اشکِ خانواده ­ی این کودک خردسال ، در غمِ واپسین روزهایی­ ست که شاید پس از آن دیگر هیچ­گاه شاهد چشمان زیبای کودکشان نباشند. هم اکنون در جمعِ این خانواده، شمارش معکوس برای شمردن روزهای زندگیِ محمود شش ساله آغاز شده است.

روز شنبه ، چهارم محرم، امین زندگانی ، بازیگر عرصه ­ی سینما و تئاتر، که پیش از این نقش مسلم ابن عقیل را در سریال تاریخی مختارنامه ایفا نموده است با مطلع شدن از شرایط خانواده ی محمود، در ملاقاتی فوری با پدر این خانواده، به نجات این طفل خردسال شتافته و از کلیه­ ی مردم ایران، ورزشکاران، هنرمندان، خیرین و عزادارانِ محرم درخواست نموده است تا دست یاری به سوی خانواده ­ی این کودک گشوده و در روزهای خونین محرم، این طفل مبتلا به سرطان خون را کمک کنند.



زندگانی، در این دیدار، همراه با محمود و پدرش در محل مجموعه ورزشی سنگنوردی ققنوس تهران حاضر شد و در جمعِ سنگنوردان این باشگاه از جامعه ی ورزشکاران، هنرمندان، عزاداران و هموطنان نیکوکار کشور درخواست کرد تا دستان نجاتبخش خود را در دستان این طفل بگذارند و مادر ، پدر و خانواده­ ی این کودک را از مصیبتی ناخواسته رهایی بخشند.

زندگانی که خود از ورزشکاران فعالِ جامعه ­­ی سنگنوردی کشور است، فردا دوشنبه ششم محرم، برای یاری گرفتن از عزاداران حسینی عازم استان فارس می­ شود تا با حضور در جمع عزاداران این استان ، به جمع­ آوری کمک­های مردمی بپردازد.



امین زندگانی ضمن ابراز امیدواری به دریافت کمک های انساندوستانه ی هموطنان ، اعلام داشت که از بستر رسانه های اینترنتی درخواست خود را به گوش تمامی نیکوکاران داخل و خارج کشور خواهد رساند تا برای نجات این کودک سرطانی اقدام عاجل نمایند.


 
ما نیز بر این باوریم که :

به مدد سید الشهدا(ع) تلاش ِ «امین»، زندگانیِ این طفل معصوم را نجات خواهد داد اگر همه ی ما یاری کنیم.


جهت هر گونه یاری رسانی به این کودک می توانید با شماره تلفن 09127308234 تماس حاصل فرمایید


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها