يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۱۱۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
بعد از مداحی سید مهدی سیدصالحی مهاجم گلزن پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی، رضا حقیقی شاندیز هافبک میانی سرخ‌ها هم در ایام عزاداری امام حسین‌علیه‌السلام مداحی کرد.

 

شب چهارم ماه محرم و قبل از اینکه حقیقی با تیم ملی به تایلند برود این بازیکن پرسپولیس در هیات خادم الرضای شهر قم حاضر شد و بعد از اینکه کربلایی جواد مقدم یکی از مداحان معروف مداحی کرد، نوبت به حقیقی رسید تا او از آن لحظه تا پایان مراسم در وصف امام حسین و اهل بیتش مرثیه سرایی کند.

 

 

 

حاضران در مراسم می‌گویند هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس هم مثل سیدصالحی صدای گیرا و گرمی دارد.

 

 

منبع: سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها