أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۸۱۲۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آهارونوت از نمایش انیمیشنی در تلویزیون ایران با محوریت شبیه سازی حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی خبر داد. این مستند یک ساعته، شامل توانایی موشکی ایران و اینکه چگونه ممکن است این توانایی علیه تهدیدات خارجی به کار گرفته شود بود.
به گزارش 598؛ پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آهارونوت از نمایش انیمیشنی در تلویزیون ایران با محوریت شبیه سازی حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی خبر داد.
این مستند یک ساعته، شامل توانایی موشکی ایران و اینکه چگونه ممکن است این توانایی علیه تهدیدات خارجی به کار گرفته شود بود.



این گزارش می افزاید: این انیمیشن شامل شلیک موشکهای سجیل به طرف رژیم صهیونیستی است با این حال در این شبیه سازی تعدادی از موشکهای ایرانی توسط سیستم ضد موشک اسراییل هدف قرار گرفتند اما تعداد زیادی از آنها نیز به اهداف استراتژیک خود اصابت کردند.
از جمله اهداف منهدم شده در این شبیه سازی می توان به وزارت جنگ این رژیم و راکتور اتمی دیمونا اشاره کرد.



این گزارش با بازخوانی بیانات رهبر انقلاب مبنی بر حمله به تل آوبو و حیفا از سوی ایران در صورت حمله اسراییل به تهران پایان می یابد.

لينك دانلود

منبع: مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۹
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
۱۳
۰
واقعی تر بسازید باید با خاک یکسان بشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها