کد خبر: ۱۸۱۶۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۱ آبان ۱۳۹۲
محمد علی ابطحی با انتشار متنی توهین آمیز در صفحه فیس بوک خود، همزمان با شب عاشورا به مداحان اهل بیت توهین کرد.

به گزارش رجانیوز، وی نوشت:

«امشب تاسوعاست. عزاداری برای امام حسین (ع) جزئی از سنت های آیینی و شیعی ماست. این سنت از بین نخواهد رفت. مداحان و روضه خوانان لازم نیست برای احیای آن به دروغ متوسل شوند. هر چند برای حفظ دکانشان ضروری است که هرسال دنبال روضه جدید و دروغ جدید باشند. اعظم الله اجورکم.»

 این نوشته اهانت آمیز ابطحی منجر شده تا بسیاری از افراد غیر مسلمان و دین ستیز، ذیل نوشته او با نوشتن نظرات توهین آمیز خود علیه اسلام و مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام به عقده گشایی پرداخته و مشخص نیست به چه علت مسئولان دستگاه قضا در این باره اقدام مشخصی انجام نمی دهند؟

حمله رییس دفتر خاتمی در دوره اصلاحات به مداحان و نسبت دادن «حفظ دکان» به روضه خوانان اهل بیت علیه السلام در حالی صورت می گیرد که در دوره حاکمیت 8 ساله اصلاح طلبان هیئات مذهبی یکی از پایگاه های اصلی مبارزه با سیاست های سکولار و حمله به مقدسات توسط اصلاح طلبان بودند، از این رو اصلاح طلبان بارها و بارها با طرح مباحثی از جمله اینکه «هیئات مذهبی منشاء خشونت هستند»، «تفکر شیعه گری موجب انحطاط مملکت ما و مانعی برای دموکراسی است»، «فرهنگ شهادت خشونت آفرین است» و ... ستیز علنی خود را با مجالس عزاداری سیدالشهدا علیه السلام نمایان کرده بودند و به نظر می رسد حمله اخیر ابطحی به محافل عزاداری سیدا الشهدا علیه السلام نیز از همین منظر قابل ارزیابی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها