أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۸۱۷۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۳ آبان ۱۳۹۲
لاکهید مارتین، از بزرگترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات پیشرفته نظامی و محصولات صنایع هوا-فضا درآمریکا اعلام کرد،قصد دارد چهار هزار تن از کارمندان خود را اخراج کند.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری رویترز: شرکت آمریکایی لاکهید مارتین، از بزرگترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات پیشرفته نظامی و محصولات صنایع هوا-فضا درآمریکا و جهان، روز پنجشنبه اعلام کرد در نظر دارد چهار کارخانه خود را به طور کلی تعطیل کند و فعالیت تولیدی خود در کارخانه پنجم را نیز کاهش دهد.


لاکهید مارتین از نظر درآمد ناشی از فروش محصولات و تجهیزات نظامی و هوا-فضا،بزرگترین شرکت در دنیاست. هواپیماهای ترابری، هواپیماهای جنگنده، رادار، ماهواره، انواع موشک های جنگی،موشک زمین به هوا، موشک برد کوتاه و موشک بالستیک یا قاره پیما، مهماتِ جنگی و تجهیزات جنگی دیگر از محصولاتِ این شرکت آمریکایی است.

این شرکت که محصول به هم پیوستن دو شرکت لاکهید و مارتین مریتا در سال 1995 است با انتشار گزارشی اعلام کرد در پی کاهش هزینه های دولتی در آمریکا در نظر دارد چهار کارخانه خود را به طور کلی تعطیل و چهار هزار نفر را در سراسر کشور اخراج کند.
این شرکت در توجیه این اقدام خود اعلام کرده است که می خواهد فعالیت های تجاری خود را کارآمدتر و تولیدات و خدمات خود را منطقی تر کند.

در گزارشی که لاکهید مارتین منتشر کرده خاطرنشان شده است این تصمیمات در واکنش به کاهش هزینه های دولت آمریکا به اجرا گذاشته شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها