أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۸۲۳۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
دانشجویان دانشگاه علم وصنعت در نامه‌ای از اقدام دانشجویان دانشگاه شریف در ایجاد حلقه هسته‌ای به دور سایت هسته‌ای فردو حمایت کردند.
به گزارش 598 به نقل از دانشجو، دانشجویان دانشگاه علم وصنعت نیز در نامه‌ای از اقدام دانشجویان دانشگاه شریف در ایجاد حلقه هسته‌ای به دور سایت هسته‌ای فردو حمایت کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی با حضور ملت ایران در عرصه مبارزه و مقابله با ابرقدرتهای شرق و غرب عالم، و به برکت خون پاک شهیدان، امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرتی بلامنازع در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و الگویی تمام عیار برای همه ملتهای آزادی خواه دنیا شده است.

در طول این سالها آنچه عامل موفقیت و پیروزی ملت ایران بوده است تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت عظیم علمی دانشجویان و به خصوص نخبگان این مرز و بوم بوده است و تجربه نشان داده است هرگاه بر عزم و اراده ی خود تکیه کرده ایم به لطف خدا به هر آنچه خواسته ایم رسیده ایم.

در طول سالهای اخیر نشانه ی بارز و نماد عزم ملی و دانش بومی کشورمان در دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای نمود پیدا کرده است و سایت هسته ای فردو یکی از مهمترین دستاوردهای این دانش است.

بر همین اساس ما نخبگان و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت همگام با دانشجویان دانشگاه شریف حضور خود را در حلقه انسانی به دور سایت هسته ای فردو اعلام می کنیم و از سایر دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در سراسر کشور دعوت میکنیم تا در این تجمع شرکت نمایند.

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

بسیج دانشجویی

مجمع دفاتر فرهنگی

کنگره شهدا

هیات محبان الحسین(ع)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها