أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۸۳۷۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۳۰ آبان ۱۳۹۲
سید محمود علویˈ وزیر اطلاعات و ˈعلی اکبر صالحیˈ معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی هفته آینده میهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش 598 به نقل از ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، قرار است ˈ محمود علویˈ وزیر اطلاعات یکشنبه هفته آینده برای پاسخ به سوالˈعلی مطهریˈ نماینده تهران در مجلس در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

ˈعلی اکبر صالحیˈ معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی نیز در همین روز میهمان این کمیسیون است و گزارشی در مورد دستاوردهای سازمان انرژی اتمی به نمایندگان ارائه می کند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه هفته آینده تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را بررسی می کنند.

اعضای کارگروه امنیت این کمیسیون در روز یکشنبه هفته آینده طرح جرم سیاسی را بررسی می کنند.

بررسی تدوین قانون جامعه بسیج و طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه نیز در دستور کار روز یکشنبه کمیته بسیج کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها