يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۵۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
598: "تراز مي" وزير كشور انگليس كه هنوز هم با پس لرزه هاي ناآرامي هاي اخير در اين كشور دست و پنجه نرم مي‌كند، برپايي هرگونه تظاهرات را در اين كشور ممنوع اعلام و شركت كنندگان در اينگونه تجمعات را مستقيمأ تهديد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردين، "تراز مي" به بهانه حمايت از جامعه، اموال عمومي و حقوق شهروندي برگزاري هرگونه راهپيمايي از سوي هر جناح و گروهي را در انگليس ظرف 30 روز آينده ممنوع اعلام كرده است.

اين درحاليست كه لرزش صداي او حكايت از ترس شديدش از بازگشت موج ناآرامي ها و اعتراضات به كشور دارد.

بر اساس اين گزارش، در بيانيه وزارت كشور انگليس آمده است: اين راهپيمايي به اخلال در نظم عمومي و خشونت منتهي شود.

در اين بيانيه صراحتاً شركت كنندگان در تظاهرات‌ها تهديد شده‌اند و "ترزا مي" در سخنان خود به وضوح به شركت كنندگان در اين راهپيمايي ها هشدار داده است كه از تجمع در مناطق فراخوان داده شده، خودداري كنند؛ چرا كه با آنها برخورد خواهد شد.

اين بيانيه درحالي صادر مي شود كه "اتحاديه دفاع از انگليس" قصد برپايي تظاهراتي را در تاريخ سوم سپتامبر دارد و براي آن برنامه‌ريزي مي كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها