أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۸۵۷۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
علم‌الهدی:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تغییرات اخیر با شعار اعتدال روحانی همخوانی ندارد و نیروها و سرمایه‌های نظام در حال حذف شدن هستند.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در گفت‌وگوی تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به تغییر مدیران و نیروهای انسانی در دولت یازدهم اظهار کرد: در این مسئله ما با وجود اینکه شخص  روحانی گفته بود بنای تغییر و تبدیل زیادی در کارگزاران و مسئولان و در افرادی که در عرصه اجراییات نظام نقش دارند را ندارد، آن وعده عمل نشد چرا که اعتدال عنوانی است که خواه یا ناخواه با هر افراط و تفریط نمی‌سازد.
وی افزود: حالا ممکن است آقای مسئولی ادعا کند که چون می‌خواهد کار کند و با غیر از افراد مورد نظر خود نمی‌تواند کار کند پس با این عنوان، مدیران زیرمجموعه خود را تغییر دهد، این ظاهرش حرف موجهی دارد اما باطنش حرف درستی نیست، چرا که مسئولی که در اینجا کار می‌کند می‌خواهد در این نظام کار و خدمت کند و سرمایه نظام همین نیروی انسانی است پس نمی‌تواند بگوید که می‌خواهد سرمایه‌ها را از بین ببرد تا به نظام خدمت کند، این منطق صحیح نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این قلع و قمع‌ها  و جابجایی‌ها به طور طبیعی یک مقدار کنار زدن نیرو‌ها و سرمایه‌های نظام است، الان یک نیرویی که در یک قسمت فعال بوده کنارش می‌گذارند حالا اگر بگویند در این سمت نباش و جای دیگر باش صحیح بوده و صلاح دولت است اما ناگوار این است که کنار گذاشتن نیروها بوده و عذر آنها را می‌خواهند یعنی آقایی که مدیر بوده تبدیل به میرزا بنویس یا کارمند جزء شود، در هر دولتی این کار شده و این کنار گذاشتن سرمایه‌های انسانی ضربه به نظام است.

علم‌الهدی تاکید کرد: حالا این که یک دولت کمتر و یا بیشتر این کار انجام می‌دهد به هر حال سرمایه انسانی را از بین برده که  کار اشتباهی است، برخی از آقایان بعد از تذکر آیت الله جنتی گفتند ما حاضریم مصاحبه کنیم که آیا در سال  84 نیروها بیشتر قلع و قمع شدند یا اکنون.

امام جمعه مشهد مقدس گفت: اگر دولتی که در سال 84 نیروها را قلع و قمع کرده خلاف کرده دلیلی نمی‌شود که اگر نصف و یا 70 درصد آن را انجام دادیم بگوئیم ما کار خوبی کردیم، کار بد، بد است حالا یا بد کمتر یا بد بیشتر.
وی اظهار کرد: این اقدامات با توجه به شعار اعتدال که روحانی صریحا  گفت داس نیاورده‌ایم که نیروها را درو کنیم نمی سازد، آن هم تبدیل و تغییرها که  جابجایی مسئولیت‌ها نبوده بلکه حذف بوده و قابل تحمل نیست و در این داستان سرمایه‌های نظام در حال حذف شدن هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه نیروهای قوی انسانی را حذف کنند اشتباه است و این درست نبوده و ضربه زدن به نظام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها