يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۶۲۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
فیلمبرداری مجموعه "شوخی با شما" کاری متفاوت از سازندگان مجموعه‌های دوربین مخفی به اتمام رسید.
به گزارش 598 به نقل از مهر، در این مجموعه جمعی از برترین فوتبالیست‌ها، خوانندگان و هنرپیشگان حضوری پررنگ داشته‌اند. "شوخی با شما " به تهیه کنندگی امیرحسین قهرایی و میثم معراجی بزودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

تدوین کار همزمان با به اتمام رسیدن فیلمبرداری توسط شهاب علوی آغاز شد.

در این مجموعه علی انصاریان، نیکبخت واحدی، مهرداد میناوند، حمید استیلی، آرش برهانی، بهنام تشکر، مجید مشیری، فریدون آسرایی، شهرام شکوهی و... جلوی دوربین رفته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها