يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۶۶۶۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س) دومین اجتماع علمداران با سخنرانی حاج علی آهی، حمیدرضا مقدم‌فر و مداحی بنی‌فاطمه و ارضی روز یکشنبه ۱۷ آذرماه برگزار می‌شود.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، دومین اجتماع علمداران به بهانه هتک حرمت‌های اخیر و در مقابله با جنایت‌های گروهک‌های تکفیری در کشورهای منطقه همزمان با شام شهادت حضرت رقیه(س) دختر سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود.

استاد حاج علی آهی، رئیس هیئت مدیره خانه مداحان کشور و از پیرغلامان دستگاه اهل‌بیت(ع)، حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازند. استاد محمدحسین سعیدیان قاری‌ بین‌المللی قرآن کریم در آغاز این مراسم به قرائت قرآن می‌پردازد. همچنین سید مجید بنی‌فاطمه و مهدی ارضی در ادامه این مراسم به اقامه عزا و مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت.

این مراسم به همت هیئت مهدی جان(عج) از ساعت ۲۰ یکشنبه ۱۷ آذرماه در محل خیابان ولیعصر(عج) بالاتر از مهدیه تهران خیابان شهید بشیری مرکز فرهنگی و حسینیه قائم آل محمد(عج) برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها