کد خبر: ۱۸۷۳۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
محرمانه‌های دانا: ۱۰ هزار تومانی تقلبی در بازار/تلاش اصلاح‌طلبان دانشگاه آزاد برای ثبت تشکل جدید/استفاده کامیون‌داران خارجی از کارت سوخت
خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز با اخباری مواجه می شوند و شنیده هایی به گوششان می رسد که این مطالب در قالب بسته خبری محرمانه های دانا به اطلاع مخاطبان خواهد

خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز با اخباری مواجه می شوند و مطالبی به گوششان می رسد که این مطالب در قالب بسته خبری محرمانه‌های دانا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

برخی از این اخبار و مطالب به شرح ذیل است:

*مسئول شاخه جوانان ستاد حسن روحانی در استان گیلان اقدام به تشکیل شورای مرکزی تدبیر و امید کرده است.

 

*در ادامه انتصابات جنجالی در دولت یازدهم اخیرا رئیس اداره ورزش و جوانان یکی از شهرستان های استان خراسان رضوی، یکی از اعضای فعال و افراطی جزب منحله مشارکت را به عنوان مشاور خبری و مطبوعاتی خود منصوب کرده است. البته شنیده شده است که این فرد قرار است در آینده ای نزدیک به عنوان مسئول روابط عمومی و مشاور رسانه ای فرماندار هم منصوب شود.

 

*اخیرا طی همایشی که توسط انجمن گردشگری در یکی از استان های کشور برگزار شد یکی از سخنرانان به طور آشکار  اقدام به تبلیغ مسیحیت کرد. در این همایش که از علائم مسیحیت استفاده شد تعداد زیادی از زنان با وضعیتی زننده حضور داشتند.

 

*اعضای فرقه بهائیت اخیرا نامه ای را به روسای قوه قضائیه و مجریه و همچنین دادستان کل کشور نوشته اند؛ این نامه در راستای مظلوم نمایی این فرقه است.

 

*اخیرا نشریه "یاس" که از نشریات مسئله دار است در سطح برخی از دانشگاه های کشور از جمله یزد انتشار یافته است.

 

*شنیده ها حکایت از این دارد که تعدادی از دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه آزاد در صدد ثبت تشکلی به نام امید ایرانیان هستند.

 

*اخیرا برخی از افراد در بعضی از نقاط کشور اقدام به خرید و توزیع پول های تقلبی 10 هزار تومانی در بازار و میان کسبه می کنند.

 

*اخیرا بنر‌هایی با مضمون "پذیرش حقوق هسته ای و توقف تحریم ها حاصل پیروزی مردم و ناامیدی رژیم صهیونیستی و عصبانیت بد خواهان سلفی و خشم اخلال گران اقتصادی و نشانه پیروزی اعتدال بر افراط گرایی است" از طرف ستاد های روحانی در مناطق شلوغ در برخی استان های کشور نصب شده است.

 

* در برخی از استانهای کشور پیامکی در چند روز گذشته با مضمون " اولین گام پیروزی دولت تدبیر و امید در عرصه خارجی را به یاوران عزیز امام، آقایان هاشمی همیشه زنده و خاتمی مظلوم تبریک می گوییم ... در این لحظات یاد عزیزان در بند آقایان موسوی و کروبی و تمامی  یاران آنان را گرامی می داریم" از سوی برخی افراد افراطی اصلاح طلب منتشر شده است.

 

* شنیده شده در پی تصمیم یکی از استانداران کشور برای انتصاب فردی اصول گرا به عنوان معاون سیاسی-امنیتی خود، معاون اول رئیس جمهور با این انتصاب مخالف کرد.

 

*شنیده ها حاکی از اینست که اخیرا افرادی اقدام به تخریب و آتش زدن قبور شهدای برخی از شهرستان های کشور کرده اند.

 

*استفاده برخی کامیون داران خارجی از کارت سوخت برای سوخت‌گیری از جمله اخباری است که به نظر می‌رسد مسئولان مربوطه باید این موضوع را پیگیری کنند.

 

*به تازگی فروش و توزیع قلیان و مشروبات الکلی در مقابل برخی از خوابگاه های دانشجویی کشور افزایش یافته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها