يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۷۷۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
مسئولان باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب برای تاسیس مدارس فوتبال صبح امروز به ساحل زیبای خلیج همیشه فارس رفتند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس طبق سیاست محمد رویانیان مقابل باشگاه پرسپولیس مبنی بر احداث مدارس فوتبال در سراسر ایران صبح امروز اسماعیلی معاونت فرهنگی، فریدونی رئیس کانون هواداران، پورحسن معاونت باشگاه و سالار‌کیا رئیس کمیته حقوقی و انضباطی باشگاه پرسپولیس به جنوب کشور رفتند. آنها ابتدا به بندر عباس رفتند و سپس به قشم و جزیره هرمز خواهند رفت.

در این سفر مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال احداث مدارس فوتبال در سواحل خلیج همیشه فارس احداث کانون هواداران و کمک به مناطق محروم هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها