أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۸۸۱۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
54 نماینده به وزیر امور خارجه نسبت به آن چه وادادگی‌اش در برابر تجهیزات نظامی دشمن شماره یک ملت ایران و کوچک پنداشتن قدرت معنوی و نظامی جمهوری اسلامی خواندند، تذکر کتبی دادند و 18 نماینده دیگر نیز از رییس جمهور خواستند تا نسبت به ادامه کار ظریف تجدید نظر کند.
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی در پایان جلسه علنی امروز سه‌شنبه را قرائت کرد که به شرح زیر است:

* توکلی،‌ حسینی و نظری مهر نمایندگان الیگودرز و قائمشهر و کردکوی به رییس جمهور: توجه به مناطق محروم و رفع تبعیض تامین بودجه کافی و ایجاد امکانات عادلانه در بودجه 93.

* حسینی، احمدی لاشکی و نظری مهر نمایندگان قائمشهر و کردکوی به وزیر بهداشت: عدم توجه به وضعیت پزشک خانواده در استان‌های مازندران و گلستان و نگرانی پزشکان و مردم به خصوص روستاییان در مورد پزشک خانواده.

* علی‌نژاد نماینده مردم ملایر به رییس جمهور: تسریع در ساماندهی بهره‌برداری و راه‌اندازی مکان باستانی حوزه انتخابیه جهت بازدید گردشگران.

*بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر نیرو: رسیدگی به وضعیت آب شرب شهر بروجرد و به وزیر تعاون: رسیدگی به وضعیت صلاحیت کاری مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان لرستان.

* بیرانوند و رحماندوست نمایندگان بروجرد و تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: رسیدگی به فرایند انتقال اجساد خواننده‌های ضد انقلاب و ضدایرانی به کشور و دفن آ‌نها در قطعه هنرمندان با بودجه بیت المال.

* آریایی‌نژاد نماینده ملایر به وزیر کشور: علت تاخیر در اجرایی شدن امور مرتبط با شهرستان شدن بستان آباد‌، علی‌آباد و حسین‌آباد،‌ به وزیر جهاد کشاورزی: اختصاص بودجه لازم جهت مدیریت منابع آب کشاورزی در شهرستان ملایر.

*بهمنی نماینده سراب به وزیر صنعت: ضرورت ایجاد اداره صنعت و معدن در بخش مهروان و به وزیر اقتصاد: ضرورت ایجاد شعبه بانک صنعت و معدن در شهرستان سراب.

* جباری نماینده مردم لنگرود به وزیر نیرو: چند برابر شدن حق انشعاب برق در شهرستان‌ها و روستاهای حوزه انتخابیه.

* اسدی نماینده مشکین شهر به وزیرنفت: توجه جدی به گازرسانی در نقاط سردسیر از جمله مشکین‌شهر و به رییس جمهور جدی گرفتن معضل بیکاری جوانان و به وزیر نیرو: رسیدگی فوری برای تامین آب شرب روستاهای مشکین‌شهر و به وزیر بهداشت: رسیدگی جدی به وجود داروهای تقلبی در سطح کشور.

* قائدی رحمت نماینده درود و ازنا به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تسریع در پرداخت حقوق معوقه 8 ماهه کارگران کارخانه پارسی با توجه به مشکلات جدی آنها.

*میرمرادزهی نماینده سروان به وزیر راه و شهرسازی: راه‌اندازی پرواز فرودگاه شهرستان سروان.

*بیگلری نماینده سقز و بانه به وزیر دادگستری: پزشکی قانونی شهرستان سقز با 230 هزار نفر جمعیت چندین ماه است که فاقد پزشک می‌باشد.

* امامی نماینده گرگان به وزیر امور اقتصاد ودارایی: تامین منابع سرمایه در گردش واحدهای تولید در سرمایه بانک عامل.

*اکبریان و حسینی نمایندگان کرج و قصر شیرین به وزیر آموزش و پرورش: پرداخت سرانه مدارس و اضافه‌کاری و طلب‌کاری معوقه فرهنگیان.

* آذین،‌امیری، رستمیان و حسن‌پور نمایندگان رفسنجان، زرند، دامغان و سیرجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت مصاحبه یکی از مدیران وزارت صنعت، معدن وتجارت در مورد قیمت پسته.

*شوهانی و احمدی نمایندگان ایلام و دهلران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: عدم هماهنگی در خصوص انتخاب مدیرکل کتابخانه‌های استان توسط نهاد کتابخانه‌های کشور.

* نیازآذری نماینده بابل به وزیر تعاون: تسریع در اتمام بیمارستان تامین اجتماعی بابل .

* نیاز آذری و احمدی لاشکی نمایندگان بابل و نوشهر به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت: خرید تضمین مرکبات کشاورزان مازندران در جهت حمایت از تولید داخلی.

* عیسی‌زاده نماینده میاندوآب به وزیر راه و شهرسازی: تکمیل جاده‌های حوزه انتخابیه و به وزیر صنعت : عمل به تعهدات جهت احیای شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابیه و به وزیر نیرو: احیای دریاچه ارومیه و آب شرب حوزه رودخانه‌ها و به وزیر بهداشت: چرا دفترچه‌های بیمه روستایی در بیمارستان‌های دولتی ارزشی ندارد.

* پاپی‌زاده نماینده دزفول به وزیر جهاد کشاورزی: کاهش شدید قیمت ذرت تولید شده توسط کشاورزان استان خوزستان و به وزیر اقتصاد و دارایی: عدم پرداخت مطالبات کارگران میبد شهرستان خوزستان.

* چاردولی نماینده ملایر به وزیر نیرو: علت تعطیل پروژه فاضلاب شهرستان ملایر.

* صابری نماینده خرمشهر به وزیر ورزش و جوانان: عدم تکمیل تنها ورزشگاه خرمشهر.

* درویش‌پور نماینده ایذه به رییس جمهور: دستور رسیدگی جدی به وضعیت عشایر کشور و به وزیر کشور: دستور ساماندهی مسیر سیلاب‌های منتهی به شهر ایذه.

* قادری نماینده شیراز به وزیر نفت: تسریع در واگذاری پالایشگاه پارس شیراز به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و شروع عملیات اجرایی این پالایشگاه.

* تذکر 18 نماینده به رییس جمهور برای تجدید نظر جهت ادامه خدمت ظریف وزیر امورخارجه به علت مواضع‌ ایشان در برابر دشمنان و نادیده گرفتن امنیت و عزت ملی.

* تذکر 54 نماینده مجلس به وزیر خارجه: وادادگی وزیر امور خارجه در برابر تجهیزات نظامی دشمن شماره یک ملت ایران و کوچک پنداشتن قدرت معنوی و نظامی جمهوری اسلامی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها