يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۹۴۸۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
عضو جدا شده سازمان تروریستی منافقین، اظهارات ارادت سران این سازمان به نلسون ماندلا را اشک تمساحی منافقانه توصیف کرد و یادآور شد که سران سازمان در زمان حیات ماندلا به وی بد و بیراه می‌گفتند.
به گزارش 598 به نقل از کیهان، محمد رزاقی از قربانیان گروهک منافقین که در پاریس اقامت دارد، در این باره می‌نویسد: وقتی ادا اطوارهای حقوق بشری مریم قجر مادر خوانده فرقه مافیایی و رئیس حرمسرای رجوی را می‌بینیم ناخواسته یاد آن مثلی می‌افتم که می‌گوید از شتر پرسیدند از کجا می‌آیی گفت از حمام! گفتند از چرک زانوهایت پیداست!

وی می‌افزاید: برای اطلاع هموطنان و روشن شدن افکار عمومی به یک خاطره از نشستهای درونی این سازمان مافیایی اشاره کنم که مریم قجر در آن نشست کنار شوهرش کلت اهدائی صدام ملعون را به کمر بسته بود و رجوی از ناراحتی سفر ماندلا به ایران گفت؛ «ماندلا وزنه‌ای نیست. این بابا فقط نان زندان بودنش را می‌خورد و برای دلار به ایران رفته است».

رزاقی می‌نویسد؛ حال که ماندلا از دنیا رفت مریم قجر در اوج شیادی و بی‌شرمی از نام ماندلا سوء استفاده می‌کند و دم از حقوق بشر می‌زند! آن هم مریم قجر مادر خوانده این فرقه جنایتکار که شخصاً دستور قتل و فرمان آتش صادر می‌کرد و از عراق تیمهای تروریستی برای خمپاره زدن و ترور به داخل ایران اعزام می‌کرد. او درون تشکیلات فرقه مافیایی رجوی دستور قتل و زندانی کردن مخالفان را صادر می‌کرد و از مقر فرقه رجوی در پاریس تروریستهای آموزش دیده فدائیان صدام برای ترور و ضرب و شتم جدا شده‌ها و مخالفان و منتقدان فرقه رجوی اعزام می‌کرد و مستقیم در پولشویی و قاچاق انسان دست داشت.

وی می‌افزاید: در تاریخ ایران مریم قجر تنها زنی هست که بصورت بی‌شرمانه برای شوهر دوم خود حرمسرا درست کرده، زنان دیگر را مجبور به رقص عریان نزد شوهر خود کرده و برای خوش‌آیند رجوی رذل زنباره به شغل ]...[ مشغول شده است! حال مریم قجر با این مشخصات و با شوهر فراری و گمشده‌اش برای حقوق بشر و ماندلا اشک تمساح می‌ریزد. باید به حق از مریم قجر حرمسرادار رجوی پرسید که شما چه تشابهی و نقطه اشتراکی با ماندلای فقید دارید؟

وی سازمان منافقین را مرده‌خور توصیف کرده و نوشت: آیا واقعاً به این فکر کرده‌اید اگر ماندلا زنده بود و می‌دید سران یک فرقه جنایتکار از او تعریف و تمجید می‌کنند چه می‌گفت؟

مطمئن هستم ماندلا اگر زنده بود به شما تف می‌کرد و اجازه نمی‌داد سران یک فرقه جنایتکار مثل شما از نام وی سوء استفاده کنید و به همین خاطر هم تا زمانی که ماندلا زنده بود شما جرأت نکردید در طی سالهای گذشته این همه شو بنامهای مختلف برگزار کردید یکبار هم شده عکس ماندلا را در شوهای مریم قجر نشان بدهید یا نامی از وی به زبان بیاورید؟ این نمایش و ادا اطوارهای مریم قجر و سران فرقه جنایتکار رجوی فقط برای شستن دستان خونینشان است. آنها در زمان ولی نعمت‌شان صدام ملعون برای خاموش کردن و به سکوت کشاندن مخالفان، از شکنجه روحی دادن در نشستها، زندانی کردن و شکنجه و فرستادن اعضای ناراضی به میدان مینهای بین ایران و عراق و زندان بد نام ابوغریب استفاده می‌کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها