أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۹۰۰۷۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
وزیر کار دولت محمود احمدی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر ، هم با رکود مواجهیم و هم با تورم گفت: به نظر می رسد دولت بایستی به جای هدف گذاری کاهش تورم، خروج از رکود را در دستور کار قرار دهد.
به گزارش 598، محمد جهرمی در گفتگو با اقتصادپرس با اشاره به لایجه بودجه سال 1393 گفت: علی رغم شعارهای مسئولین، بودجه93 انبساطی تدوین شده که بیان گر حرکت به سمت اولویت قراردادن رکود است.

جهرمی در ادامه افزود: به اعتقاد من هم این سیاست دولت درست است.

وی با بیان اینکه دولت در موضوع کاهش تورم بیشتر بر روی توافقات سیاسی و بین المللی تمرکز کرده است خاطر نشان کرد: من هم مانند مردم امیدوارم که در سال آینده شاهد کاهش تورم باشیم ولی این مشروط برعملی شدن توافقات با غرب و برخی از کشورهای آسیایی است.

مدیرعامل سابق بانک صادرات در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار اقتصاد پرس تصریح کرد: در غیر این صورت شاهد رشد تورم در 6 ماهه دوم سال بعد خواهیم بود که به شدت اقتصاد کشور را متزلزل خواهد کرد.

وی گفت: به اعتقاد من به دلیل تنگناهای موجود در اقتصاد، سال آتی هم شاهد کسری بودجه و افزایش نقدینگی خواهیم بود.

جهرمی تاکید کرد: البته دولت چاره ای ندارد چرا که حداقل در بحث بودجه جاری دولت برای افزایش قدرت خرید کارمندان بایستی دستمزد را افزایش دهد که این به معنای افزایش نقدینگی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها