يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۱۱۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای اخیرا در جلسه‌ای اعلام کرده که تیم مذاکره کننده با برخی از مسائل رو به رو بوده که به نوعی این مسائل در روند مذاکرات اختلال‌هایی را به وجود آورد.
به گزارش 598 به نقل از دانا، شنیده شده که یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای اخیرا در جلسه ای اعلام کرده که تیم مذاکره کننده در جریان مذاکرات با برخی از مشکلات رو به رو بوده که به نوعی این مسائل در روند مذاکرات خلل ایجاد کرد.
 
این عضو تیم مذاکره کننده هسته ای سخنان رئیس جمهور در مورد خالی بودن خرانه را یکی از موارد اثر گذار در روند مذاکرات عنوان کرده و تصریح داشته که طرح این موضوع توسط رئیس جمهور یک اشتباه استراتژیک بود.
 
همچنین وی ضمن انتقاد از برخی از رسانه‌ها در داخل کشور گفته که بعضی از رسانه‌ها از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت نکردند و در جنگ رسانه ای با غرب همگام شدند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: رئیس جمهور پیش از انتخابات اعلام کرده بود که انرژی هسته ای خوب است ولی به شرط اینکه چرخ اقتصاد هم بچرخد؛ اینکه ما این پیام را به طرف مقابل بدهیم که همه مسائل در داخل به انرژی هسته ای ربط دارد، خوب نیست و در مذاکرات هم این احساس در طرف مقابل شکل گرفت که ما از سر اجبار بر سـر میز مذاکره حاضــر شدیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها