يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۱۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۰

انتشار خبر سرو غذاي 168 هزار توماني در رستوران گردان برج ميلاد واكنشَ‌هايي زيادي را به همراه داشت. به تازگي خبري در محافل نقل مي‌شود كه قرار است از هفته آينده بستي با روكش طلا به قيمت حدوداً 400 هزار توماني در اين برج سرو شود.

خبرگزاری فارس: سرو بستني طلا 400 هزار توماني از هفته آينده در برج ميلاد

به گزارش 598 به نقل از فارس، تصور كنيد نوكيسه‌ها و آقازاده‌هاي بنز و بي.ام.و سوار را كه در طبقه فوقاتي در حال خوردن بستني طلاي هستند، در پايين برج مردم معمولي در بوفه معمولي رستوران در حال خوردن ساده‌ترين نوع بستني با قيمت نازل هستند.

شهرداري تهران رستوران گردان برج ميلاد را به بخش خصوصي اجاره داده است كه با سرو غذای فوق العاده گران خود رکورد همه‌ رستوران‌های مجلل و گران‌قیمت را شکسته‌ است.

برج میلاد نام آسمان‌خراشی با ارتفاع 435 متري است كه در شمال غربی تهران واقع شده است. این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برجهای دنیا مقام نخست را دارد. این سازه به خاطر ارتفاع بلند و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت به شمار می‌آید.

ساخت اين برج بيش از 11 سال طول كشيد و با بودجه شهرداري تهران كه از پول مردم تآمين مي‌شود اين سازه عظيم ساخته و آماده بهره‌برداري شد.

در گوشه كنار اين شهر غول پيكر اگر قدري جستجو خانواده‌هاي را مي‌يابيد كه به نان شب هم محتاج و در گوشه ديگر شهر در ارتفاع 276 متري در رستوراني گردان و مجلل بستني با روكش طلاي خوراكي به قيمت 400 هزار تومان سرو مي‌شود.

رستوران گردان برج ميلاد به گفته مطهر نژاد مدير عامل برج ميلاد تهران  مخصوص عده‌اي خاصي از افراد است و قرار نيست تمام مردم بتوانند از آن استفاده كنند.

چگونگي سرو بستني‌هايي از طلا نيز خواندني است:

گل رخسارمسئول رستوران گردان برج ميلاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بيان اينكه سرو بستني طلاي حدوداً 400 هزار توماني از هفته آينده در رستوارن گردان برج ميلاد آغاز مي‌شود، گفت: بايد بخشي از ظروف اين بستني را از خارج كشور وارد كنيم.

وي در ادامه مي‌گويد: با توجه به اينكه قيمت طلا بالا رفته است اين بستني نيز گران تر شده است.

به گفته گل‌رخسار، 2 گرم 30 سوت طلاي خوراكي در اين بستني استفاده مي‌شود. البته اين طلاي خوراكي فقط در كشور آلمان توليد مي‌شود و بايد وارد كشور كنيم.

وي درباره طلاي خوراكي مي‌گويد: اين طلا به صورت پودر و برگه است و در كشور از هر دوي آن استفاده خواهيم كرد.

مسئول رستوران گردان برج ميلاد با بيان اينكه در ساير كشورها از پودر طلا استفاده مي‌شده است، گفت: اما ايران دومين كشور است كه از برگه طلا استفاده مي‌كند.

وي با بيان اينكه كساني كه مي‌خواهند بستني طلا را ميل كنند بايد يك روز قبل سفارش دهند، گفت: ساخت اين بستني يك روز طول مي‌كشد.

به گزارش فارس، به باور برخي از كارشناسان امور اجتماعي استفاده از اين برج فقط مخصوص اعيان و اشراف زاده است و افراد معمولي حتي يك بار هم نمي‌توانند از اين رستوران استفاده كنند اين در حالي است كه هزينه ساخت اين برج را مردم پرداخت كرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
NORWAY
۱۴:۱۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام،
خدا رحمت کند مرحوم خلخالی را، جامعه امروز ما به یک خلخالی دیگر نیاز بسیار مبرمی دارد.
یاد تخریب مقبره رضا قلدر توسط مرحوم خلخالی که میافتم بیشتر کمبود ایشان را احساس میکنم، و اگر ایشان الان در میان ما بود تعجبی نداشت اگر این برج که از جیب مردم عادی ساخته شده ولی تبدیل به محلی برای تفریح عده ای خاص گردیده را با کمک همین مردم تخریب میکرد.
براستی وجود این برج برای مردم چه خاصیتی دارد؟ آیا غیر از مظهر بی عدالتی هنر دیگری دارد؟ با هزینه این برج چند بیمارستان مجهر میتوانست ساخته شود؟ چند خانواده بی پناه را میشد پوشش داد؟ آیا براستی حضرت حجت (عج) با وجود بعضی از مسئولین از خدا بی خبر رغبتی به ظهور دارند؟ آیا ما آماده ورود ایشان هستیم؟ آیا وفتی ایشان تشریف آوردند قرار است در برج میلاد از ایشان استقبال و پذیرائی کنیم و یا اینکه از الان محلی مناسب را برای ایشان در نظر گرفته ایم؟ خدایا مارا ببخش و بیامرز.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
انشا الله هرکه از این بستنی ها می خوره دل درد بگیره مخصوصا اونایی که از راه حرام پول در می اورند.یکی بستنی 500 تومانی هم نتونه بخوره اما یکی باشه 400 هزار تومان پول بده و یک بستنی کوفت کنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
نمیدونم کدوم احمقی این بستنیها رو می خوره.اما حماقت بیشتر اونجاست که به راحتی درمملکتی که توی تحریم و فشار اقتصادی هست اجازه تبلیغ و سرو این بستنی داده میشه.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
اینم از دسته گل های جدید شهردارمون قالیبافه
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۱۱:۲۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
هر کسی باعث بدبختی یا خوشبختی خودشه پول همیشه از راه حرام هم بدست نمی یاد بهتره کار کردن درست و با عقل مخلوط کنیم تا ما هم بتونیم بستنی 4010 هزار تومانی بخوریم. تنبلی و بی عاری خودمون رو با فحش به پولدارا توجیه نکنیم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
عده ای تو این مملکت برای کمترین امکانات از تحصیل باز می مانند - کودکانی به علت مشکلات مالی و امکانات پایین مناطق محروم به بزهکاری کشیده میشوند در حالیکه اگر حداقل امکانات را داشته باشند ، دکتر حسابی ها تقدیم این مملکت میشوند .

نوش جان ، بستنی طلا بخور - دردناکتر از همه ، آن وجدان خواب آلوده توست که می توانی به همه اینها فکر نکنی و بستنی طلا از گلویت پایین میرود و آن مسئولین نادانی که بجای تشویق مردم به ساختن وطن و پرورش حس مسئولیت در شهروندان به فکر سرکیسه کردن عده ای پولدار غافلند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
شهردار محترم دفترشان را گل بگیرند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
FINLAND
۱۸:۴۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
این تجل گرایی ها با اسلام همخوانی ندارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها