أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۱۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
مأموران پليس انگليس با معترضان اين كشور كه روز گذشته در لندن تظاهرات كرده بودند درگير شده و 60 معترض انگليسي را دستگير كرد.
به گزارش فارس به نقل از شبكه بي‌بي‌سي، "ترزا مي" وزير كشور انگليس اعلام كرده بود كه برگزاري هرگونه راهپيمايي در منطقه "تاور هملتس" و چهار بخش ديگر در شرق لندن براي تمامي گروه‌ها به مدت يك ماه ممنوع است.

عليرغم اين هشدار وزير كشور انگليس، "ليگ دفاعي انگليس" به دنبال ممنوعيت برگزاري تظاهرات به مدت يك ماه در 6 منطقه انگليس، روز گذشته تظاهراتي را در شرق لندن، پايتخت انگليس برگزار كردند.

با برگزاري اين تظاهرات مأموران پليس به تظاهرات كنندگان حمله كردند و 60 نفر از معترضان نيز دستگير شدند.

مأموران پليس انگليس اعلام كردند كه 16 تن از دستگير شدگان در حين تظاهرات ليگ دفاعي انگليس دستگير شدند و اين در حالي است كه 44 نفر ديگر نيز بعد از تظاهرات به اتهام ايجاد اخلال دستگير شدند.

مأموران پليس انگليس تخمين زده‌اند كه يكهزار حامي ليگ دفاعي انگليس در تظاهرات شرق لندن شركت كردند و يكهزار و 500 نيروي مخالف اين گروه تظاهرات كردند.

گزارش‌هاي رسيده حاكي از آن است كه اشياي مختلفي از جمله سنگ، شيشه و مواد منفجره پرتاب شد و پليس ضدشورش نيز با استفاده از اسب و سگ به اعضاي 'ليگ دفاعي انگليس' حمله كرد.

با برگزاري تظاهرات، 3 هزار نيروي پليس نيز در لندن مستقر شدند كه با حاميان ليگ دفاعي انگليس درگير شدند و معترضين ليگ دفاعي انگليس به سمت "تاور بريج" هدايت شدند تا پراكنده شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها