يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۱۶۹۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۰۳ دی ۱۳۹۲
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با ۱۰ امضا خبر داد و گفت: این طرح تا پایان این هفته جهت اعلام وصول تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

به گزارش 598 به نقل از تسنیم، سیدمحمد بیاتیان عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از کلید خوردن استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس خبر داد و گفت: ۱۰ تن از نمایندگان مجلس طرح استیضاح نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده‌اند که به‌زودی جهت اعلام وصول، تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

وی افزود: البته ما در صدد هستیم که  تعداد این امضاها به بالای ۲۰ امضا رسیده سپس آن را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه با بیان اینکه طرح استیضاح نعمت‌زاده تا پایان این هفته به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود، تأکید کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در روز سه‌شنبه این هفته جلسه‌ مشترکی بین کمیسیون‌های کشاورزی و صنایع با وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون بررسی علل اجرا نکردن طرح انتزاع از سوی این وزارت‌خانه، داشته باشیم. البته توضیحات نعمت‌زاده در این جلسه خللی در روند استیضاح ایجاد نمی‌کند.

بیاتیان در ادامه با بیان اینکه طرح استیضاح نعمت‌زاده شامل ۱۰ بند می‌شود، اظهار داشت: نابسامانی بازار، گرانی کالاهای اساسی، تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی، عدم اجرای برنامه مدون در راستای نجات صنعت کشور، اظهار نظرهای غیر کارشناسی و ایجاد تورم در بازار و به‌خصوص بازار خودرو، واردات بی‌رویه خودرو و کالاهای لوکس خارجی، عدم حمایت از تولید ملی، استفاده از مدیران بازنشسته، ناکارآمد و مسئله‌دار، حذف مدیران باتجربه، عدم اعتقاد به استفاده از نخبگان جوان و به حاشیه‌ راندن نیروهای توانمند، گستردگی وزارت صنعت و عدم توانایی وزیر با توجه به کهولت سن، عدم توجه به مناطق ویژه اقتصادی که هنوز عملیات‌ اجرایی آن‌ها آغاز نشده، ناکارآمدی بسیاری از مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و نیز عدم عزل آن‌ها از مهمترین موارد طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها