أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۱۷۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
پلیس انگلیس امروز یکشنبه اعلام کرد که در نتیجه درگیریها میان اعضای اتحادیه دفاع از بریتانیا (EDL) و پلیس شهر لندن بیش از ۶۰ نفر بازداشت شدند.

به گزارش 598، مهر به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: اعضای اتحادیه دفاع از بریتانیا در جریان تظاهرات به سوی پلیس ترقه و بطری آب پرتاب کردند و پلیس نیز با سگ به تظاهرات کنندگان یورش برد.

اسکاتلند یارد اعلام کرد که عصر گذشته تنها ۱۶ نفر از معترضین بازداشت شدند اما نیمه شب گذشته در پی دستگیری ۴۴ فرد دیگر به اتهام ایجاد اختلال و بی نظمی در انگلیس، شمار افراد بازداشت شده به ۶۰ نفر رسید.

اعضای اتحادیه دفاع از بریتانیا به اسکاتلند یارد گفتند که در پی ممنوعیت ۳۰ روزه تظاهرات در شش منطقه از سوی "ترزا می" وزیر کشور انگلیس تظاهرات مستمری را برگزار می کنند.

یادآور می شود چهارم اوت "مارک دوگان" پدر چهار فرزند در محله تاتنهام لندن کشته شد. پس از این رویداد خانواده وی به همراه دوستان خانوادگی اقدام به برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز کردند، اما شیوه برخورد پلیس با این ماجرا سبب شد تا روند تحولات به شیوه ای خشونت آمیز پیش برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها