يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۱۹۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۰۳ دی ۱۳۹۲
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی دکتر ابراهیم داروغه‌زاده را به عنوان «معاون فرهنگی» بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در متن حکم جعفری جلوه خطاب به داروغه‌زاده چنین آمده است:

«نظر به اهمیت نقش معاونت فرهنگی بنیاد در جاری ساختن سیاست‌های هدایتی و حمایتی در سینمای کشور در عرصه‌های فیلم‌نامه نویسی اعم از اقتباس، تحقیق، تألیف و تولیدات گونه‌گون در سینمای داستانی اعم از تجربی، فیلم اول، حرفه‌ای و... و با عنایت به مراتب تعهد، دانش و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های سمعی‌ و بصری و سینمایی، بدینوسیله به عنوان معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی منصوب می‌شوید.

 

انشا‌ءالله در پرتو توجهات ربوبی در حیطه مؤثر و کارآمدسازی معاونت مزبور با بهره‌گیری از کارشناسان زبده و متعهد و معاضدت سرمایه‌های انسانی سینما به ویژه همکاران دلسوز در بنیاد در امر خطیر پیشاروی مؤید و منصور باشید.»

 

ابراهیم داروغه زاده متولد 1349 تهران و دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی و کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل می‌باشد. از فعالیت‌های او می‌توان به رئیس پخش شبکه چهار سیما، مدیر گروه اجتماعی شبکه اول سیما، مدیر عامل مؤسسه‌ رسانه‌های تصویری، مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر، دبیر چهارمین جشنواره فیلم شهر و قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها