أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۳۴۰۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۲     ۰۸ دی ۱۳۹۲
مراسم معارفه معاون فرهنگی با حضور مدیر عامل بنیاد عصر روز شنبه هفتم دی ماه در محل سالن کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم که قائم مقام بنیاد، مشاوران فرهنگی جدید و مدیران بنیاد حضور داشتند، طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد دکتر ابراهیم داروغه‌زاده به عنوان معاون فرهنگی بنیاد معرفی شد.

جعفری جلوه با اشاره به اینکه امروز نیرو‌های کار آمد فرهنگی که تعیّن و سوابق ایشان گواه این موضوع است در بنیاد گردهم آمده‌اند و از آن میان جناب اقای دکتر داروغه زاده که بنده سال‌هاست از مراتب تعهد، کارآمدی، سخت‌کوشی و صمیمیت ایشان باخبرم.

وی در ادامه به شرح وظایف جدید معاونت فرهنگی بنیاد پرداخت و گفت:  روش و منش مبتنی بر دیانت و لطافت و اصولگرایی توأمان با آزاد اندیشی که تلقی درست از اعتدال می‌باشد لازمه کار و نگاه مدیریت جدید بنیاد فارابی است.

وی ادامه داد: اعتدال یعنی اصالت در اندیشه و متانت در روش، یعنی پافشاری بر اصول و بهره‌گیری از اخلاق و اقناع‌گری به سرحد امکان و این می‌بایست در بخش‌های مختلف بنیاد جاری باشد.

مدیر عامل بنیاد در خصوص حواشی انتصاب معاون سابق فرهنگی گفت: ما پس از صدور حکم از دریافت بهنگام، پاسخ روشن و راهگشایی از سوی دانشگاه هنر مبنی بر امکان حضور ایشان برای همکاری بی‌بهره ماندیم و از جهتی به دلیل پرهیز از حواشی و اینکه تصمیمات مدیریت فرهنگی نباید دستخوش تفاسیر صرف سیاسی و تلقی‌های زائد در محیط شود مسیر جدیدی را انتخاب کردیم.

دکتر داروغه‌زاده معاون فرهنگی بنیاد نیز ضمن ابراز خرسندی از مهیا شدن فرصتی دوباره برای حضور در عرصه فرهنگ و تقدیر از مدیر عامل بنیاد به دلیل اعتماد به وی تصریح کرد: تنها چیزی که در ارزش‌یابی مدیریت فرهنگی تأثیرگذار است پرهیز از سیاست زدگی در عرصه فرهنگ است و زمانی کار ما مؤثر است که از سست شدن باورهای جامعه جلوگیری کنیم و به تدین مردم و گسترش ارزش‌های اصیل اسلامی خدمت کرده باشیم.

داروغه‌زاده در پایان گفت: امیدوارم در این فرصتی که در خدمت دوستان خواهیم بود بتوانیم در حوزه فرهنگ و مقوله اعتقادی در جامعه بویژه برای قشر جوان فعالیت‌های تاثیر گذاری را انجام داده باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها