امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۹۳۴۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۹ دی ۱۳۹۲
جانباز شهید توبیها از فرمانده گردانهای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در هشت سال دفاع مقدس بوده است و صفا و صمیمیت خاصی بین ایشان و حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق این لشکر و فرمانده نیروی قدس سپاه، وجود داشت.
به گزارش 598، مشرق به نقل از ایمنا نوشت: جانباز شهید توبیها از فرمانده گردانهای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در هشت سال دفاع مقدس بوده است و صفا و صمیمیت خاصی بین ایشان و حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق این لشکر و فرمانده نیروی قدس سپاه، وجود داشت. تصویر زیر شاهد و گواهی این مطلب است.


با تشییع پیکر جانباز هفتاد درصد شهید سردار ناصر توبیها از مقابل ساختمان قدیم بنیاد شهید نجف آباد به سمت گلزار شهدا، این شهرستان بار دیگر خاطرات دوران دفاع مقدس و بدرقه شهیدان خود را زنده کرد.

در این مراسم که باحضور جمعی از مسئولان،مردم و خانواده این شهید برگزار شد،پیکر سردار شهید ناصر توبه یانی که پس از مجروحیت در سال شصت و دو علاوه بر از دست دادن بینایی دچار ضایعه نخاعی نیز شده بود، پس از نزدیک به سی سال تحمل رنج و سختی در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

توبه یانی که طی عملیات والفجر ۴ و در زمان مجروحیت با بیست و یک سال سن فرماندهی یکی از گردان های لشگر ۴۱ ثار اله کرمان را برعهده داشت، در طول سالهای مجروحیت خود رابطه ای صمیمی با سردار قاسم سلیمانی فرمانده وقت لشگر ۴۱ و فرماندهی فعلی سپاه قدس داشت و همین امر بارها زمینه ساز دیدار این دو همرزم قدیمی طی سالیان اخیر شده بود.

از این سردار پنجاه و دو ساله سپاه که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی زبان و ادبیات فارسی به پایان رسانده بود، پس از ازدواج در سال هفتاد دو دختر ده و شش ساله به یادگار مانده است.

این سردار شهید در عملیات والفجر چهار بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر و صدمات ناشی از موج انفجار علاوه بر از دست دادن بینایی خود از ناحیه کمر نیز قطع نخاع شده بود.

مراسم یادبود این شهید بزرگوار دوشنبه نهم دیماه از ساعت هشت و نیم الی ۱۱ صبح در مسجد جامع نجف آباد برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها