أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۵۴۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۷ دی ۱۳۹۲
فاطمه هاشمی رفسنجانی فردا (چهارشنبه) 18دی ماه در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران محاکمه می شود.
به گزارش 598 به نقل از ایرنا، دادگاه رسیدگی به اتهام فاطمه هاشمی به ریاست قاضی احمد زاده برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در کیفرخواست صادره از سوی شعبه 12 دادسرای فرهنگ و رسانه، اتهام فاطمه هاشمی نشر اکاذیب عنوان شده است.

جلسه محاکمه فاطمه هاشمی پیشتر قرار بود 18 آبان ماه برگزار شود که با تقاضای استمهال وی و موافقت دادگاه، جلسه رسیدگی به وقت دیگری موکول شد.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع فاطمه هاشمی رفسنجانی معتقد است دادگاه نمی تواند بدون وجود شاکی خصوصی در اتهام نشر اکاذیب ورود کند و در پرونده موکلش نیز هیچ کدام از برادران لاریجانی از خانم هاشمی شکایت نکرده اند.

طباطبایی رسیدگی به این اتهام را بدون وجود شاکی خصوصی « شیرین کاری» می داند و معتقد است دادسرا می خواهد بدون وجود شاکی خصوصی به اتهام نشر اکاذیب رسیدگی کند تا خوشایند برخی آقایان باشد.

«فاطمه هاشمی» فرزند آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی اواخر مرداد ماه امسال به دلیل اظهاراتش درباره مباحث مطرح شده در جلسات رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت یازدهم در یکی از رسانه ها به شعبه 12 دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها