يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۵۶۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۸ دی ۱۳۹۲
خبردار شديم كه فاطمه هاشمي كه دومين جلسه بررسي اتهاماتش چهارشنبه 18 دي برگزار مي‌شود، اصرار دارد كه دادگاهش علني برگزار شود.
سيدمحمود عليزاده طباطبايي، وكيل او با اعلام اين خبر به ايسنا گفته: البته تصميم‌گيري در اين زمينه برعهده قاضي رسيدگي‌كننده به پرونده است. اولين جلسه رسيدگي به پرونده فاطمه هاشمي، 18 آبان تعيين شده بود كه به علت موافقت دادگاه با درخواست استمهال، اين جلسه برگزار نشد. فاطمه هاشمي شهريور امسال به اتهام انتساب مطالب خلاف واقع به رؤساي قواي قضائيه و مقننه احضار شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها