يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۶۷۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۲ دی ۱۳۹۲
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: دولت باید بداند که مجلس شورای اسلامی وظیفه قانونی خود را انجام داده است و اگر بخواهد به رفتار خود ادامه دهد مطمئنا کار به استیضاح نیز می‌کشد.
مصطفی طاهری مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان اخیر دولت درباره نگرانی نداشتن از کارت زردهای مجلس، افزود: همانطور که همه می‌دانند نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرف توده‌های مختلف مردم انتخاب شدند وظیفه دارند حرف‌ها و صدای مردم را منتقل کنند.

طاهری ادامه داد: مطمئنا چیزی که باعث شد مجلس به وزیر علوم کارت زرد بدهد بنابر خواسته مردم و مطالبات به حق آنها است.

وی تصریح کرد: این که رئیس‌جمهور در سخنانی از عدم نگرانی دولت به کارت زردهای مجلس می‌گوید، کار درستی نیست و به نوعی بی‌اعتنایی به مجلس و تصمیمات آن و بعد هم به مردم است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در خاتمه خاطر نشان کرد: دولت باید بداند که مجلس شورای اسلامی وظیفه قانونی خود را انجام داده است و اگر بخواهد به رفتار خود ادامه دهد مطمئنا کار به استیضاح و سؤال از رئیس جمهور خواهد کشید که این نمی‌تواند خوشایند باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها