أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۶۷۹
زمان انتشار: ۰۷:۵۰     ۱۹ شهريور ۱۳۹۰
این روزها آش ابتذال شبکه های ماهواره ای آنقدر شور شده است که دست اندرکاران و متولیانشان برای از دست ندادن اندک مخاطبان خود به هر حربه و ابزاری متوسل می شوند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی بی باک، شبکه های ماهواره ای مبتذل فارسی زبان در خارج از کشور که هدفی جز تخریب فرهنگ و باورهای اسلامی و از هم پاشاندن کانون های گرم خانواده های ایرانی را در ذهن نمی پرورانند و همواره با پخش برنامه ها و شوهای مبتذل، پروژه ترویج فرهنگ برهنگی و بی بندوباری در جامعه ایرانی را دنبال می کند، این روزها آنچنان در این امر افراط نموده اند که صدای خودشان نیز در آمده است.

حمید شبخیز یا همان سهام دار و مدیر چند شبکه تلویزیونی مبتذل فارسی‌زبان که در لس آنجلس زندگی می کند، در یکی از برنامه های شبکه ITN   که خود مدیریت آنرا بعهده دارد، نسبت به برهنگی افراطی یک رقاصه واکنش نشان داد.

شب خیز که خود از قدیمی ترین مروجان فرهنگ بی بندوباری و برهنگی در تلویزیون می باشد، خوانندۀ کاباره ای شبکه اش را به عنوان میهمان در برنامه اش دعوت کرده و یکی از موزیک ویدئو های اخیر وی را پخش نمود.

پس از پخش این ویدئو که رقاصه ای با پوشش زننده ای در آن حاضر شده بود، مدیر شبکه ITN   در اعتراض به افراط این رقاصه در برهنگی خطاب به خواننده موزیک گفت: طراح لباس این رقاصه کی بود؟ خب می گفتید این را هم دیگه نپوشه. تو مگر تازه ازدواج نکرده ای؟ آخه این چه لباسی است که تن این دختر کردی؟"



میهمان برنامه که از این صحبتها و سیاست یک بام دو هوای "شبخیز" حسابی شوکه شده بود، گفت: " من تنش نکرده بودم " که بعد از این جواب "شبخیز" در پاسخ به این دروغگویی میهمان برنامه گفت: " اذیتم نکن. تو در اوایل زندگی ات هستی. تازه اسم بچه ات رو بردی نوشتی تو مدرسه یه کم رعایت کن! "

گفتنی است، از آنجا که این شبکه های مبتذل فارسی زبان بخاطر افراط در بی بندوباری و نمایش تصاویر مستهجن روز به روز از تعداد مخاطبانشان در ایران کاسته شده است و خانواده های اصیل ایرانی به هیچ وجه اجازه تماشای چنین شبکه هایی را به فرزندان و سایر اعضای خانواده شان نمی دهند، "شبخیز" در رویکردی متفاوت سعی کرد برای جلب نظر مخاطبان باقیمانده شبکه اش، این میهمان برنامه را قربانی نماید و برای لحظاتی قیافه ای اخلاق مدارانه و فرهنگی به خود بگیرد. این در حالی است که تصاویر نامناسبی از شخص مدیر این شبکه و خانواده اش تا کنون در رسانه ها منتشر گردیده است که خود موید اهداف و دغدغه های غیراخلاقی شبخیز از این رفتار می باشد.



این را می توان از صحبتهای چندی پیش مدیر این شبکه که از طرح جمع آوری ماهواره ها در ایران و برچیده شدن بساط کاسبی و تعطیلی شبکه هایشان بسیار عصبانی بود، استنباط کرد.

مدیر شبکه ITN   چندی پیش و پس از پخش تصاویری از جمع آوری دیش های ماهواره از پشت بام ها توسط نیروی انتظامی، ضمن انتقاد از این موضوع خطاب به مخاطبان خود گفت: " کسانی که ماهواره هایشان جمع آوری شده است آن را دوباره جایگزین کنند وبا نگاه کردن به شبکه های ماهواره ای ارتباط خود را با این شبکه ها قطع نکنند."



لازم بذکر است که به دلیل مشكلات مالی و عدم استقبال فارسی زبانان از برنامه‌های مبتذل شبکه های حمید شبخیز وی اخیرا مجبور به ادغام و تعدیل نیرو در این شبكه‌ها شده است. این اقدام زمانی صورت گرفت که کشورهای حامی این شبکه ها با مشاهده عدم تاثیر دلخواه آنان از قبال این شبکه های ابتذال، حمایت خود را از آنها برداشته اند تا "شبخیز" برای تداوم درآمدزایی خویش اینبار مجبور به ادغام شبکه های تلویزیونی اش گردد.



در پایان گفتنی است؛ بنابر اعتراف برخی کسانی که با شب خیز در ارتباط بوده اند، وی فردی پول پرست و هوس باز می باشد به طوری كه پاتوق همیشگی وی در هتل های مخصوص فساد و فحشاست و او تا کنون بیشترین ارتباطات غیراخلاقی اش را با كاركنان مونث تحت مدیریت خود برقرار کرده است.

برای دانلود این فیلم اینجا کلیک کنید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها