امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۹۶۸۱
زمان انتشار: ۰۷:۵۵     ۱۹ شهريور ۱۳۹۰
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

 * شنیده ایم محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در روزهای اخیر با برخی چهره های اصولگرا دیدار و درباره مسائل روز با آنها گفتگوهای مفصلی کرده است. وی در این دیدارها خواستار وحدت اصولگرایان شده است.

*بهزاد نبوی اخیرا در جمع تعدادی از اعضای سازمان مجاهدین و مشارکت گفته است: "ما باید به شرایط سال 72 برگردیم و با کادر سازی و ارتباط گیری پنهان، برای ریاست جمهوری آینده برنامه ریزی کنیم."
 
*شنیده ایم منوچهر متکی به عنوان دبیر اجرایی گروه 8+7 کار خود را آغاز کرده است. اولین جلسه استانی این گروه هفته جاری در مشهد برگزار می شود.

 * لیدر جریان انحرافی که تاکنون از کسب 160 کرسی مجلس آینده سخن می گفت، اخیرا با ابراز ناامیدی از کسب این تعداد کرسی، گفته است اگرما بتوانیم 50 تا 60 نماینده به مجلس بفرستیم آن وقت با یارگیری از نمایندگان مستقل و خاکستری و منفعل می توانیم فراکسیونی قوی و تاثیرگذار در مجلس تشکیل دهیم.

 *شنیده ایم دختر میرحسین موسوی اخیرا با خاتمی دیدار کرده است. وی به نقل از پدرش به خاتمی گفته شما باید انتخابات مجلس را تحریم کنید و خاتمی هم که سخت طرفدار حضور در انتخابات است در پاسخ گفته بنده فقط به وظیفه خود عمل خواهم کرد.

  *در جلسه اخیر اصلاح طلبان مطرح شده که ما باید کادر سازی را از سطح دبیرستان ها آغاز کنیم. در این جلسه با اشاره به تجربه موفق مدارس غیر انتفاعی متعلق به برادر سعید حجاریان، گفته شده شبیه این مدارس باید در سراسر کشور تاسیس شود.

 *شنیده ایم همایش سراسری علمای بلاد در روزهای آینده در تهران برگزار خواهد شد. قرار است در این همایش بر محوریت روحانیت و گروه 8+7 در وحدت اصولگرایان تاکید شود.

 *برخی خبرها از احتمال جایگزینی حجت الاسلام ابوترابی به جای حجت الاسلام شجونی در دبیری جامعه وعاظ تهران حکایت دارد.

 * مسوول ستاد انتخابات جریان انحرافی به دلیل ناکارآمدی و عدم توانایی در خاتمه دادن به اختلافات و ریزش های سنگین هواداران، از این سمت برکنار شد. یکی از معاونان اسبق وزارت کشور مسوولیت جدید را پذیرفته است.

 *در جلسه اخیر اصلاح طلبان درباره شعار انتخاباتی آنان بحث های گسترده ای مطرح شده است. در این جلسه برخی با انتساب این مطلب که هاشمی رفسنجانی معتقد به شعار "نجات ملی" است این شعار را پیشنهاد داده اند و برخی دیگر از اعضا از شعار محمد خاتمی که" آشتی ملی" است حمایت کردند. این جلسه بدون نتیجه ای به پایان رسید اما نکته قابل تامل آن است که تقریبا همه اصلاح طلبان برلزوم حضور در انتخابات متفقند.

 * صفدر حسینی و نعیمی پور از اعضای حزب مشارکت فعالیت های انتخاباتی این حزب را آغاز کرده اند. صفدر حسینی به تازگی گزارشی هم از فعالیت های تشکیلاتی حزب مشارکت را در استان ها به خاتمی داده است.

 *عوامل چاپ و انتشارنماد گروه های شیطان پرست بر روی جلد قرآن کریم در مشهد بازداشت شدند. این افراد موفق به توزیع 1500 نسخه از این قرآن ها شده بودند که این نسخه ها جمع آوری شد.

 *شیرین عبادی رمانی را در ایتالیا منتشر و با حمایت رسانه ها و موسسات آمریکایی و انگلیسی می خواهد از آن در لندن و نیویورک رونمایی کند. این رمان که ساختاری ضعیف و مبتدی دارد و به نظر می رسد یکی از مهمترین اهداف آن کسب درآمد از انتشار آن باشد.

*جلسات شورای عالی سینما که به ریاست رئیس جمهور برگزار می شد از این به بعد بدون حضور وی برگزار می شود. آقای احمدی نژاد اعلام کرده از این به بعد ادامه جلسات به ریاست مشایی برگزار خواهد شد. در جلسه گذشته این سازمان به بحث درباره بیمه و وام هنرمندان پرداخته شد که از وظایف ذاتی وزارت ارشاد است.
 
 *یکی از استانداران کشور با این استدلال که شخصا باید از معلمان تقدیر کند اقدام به امضای لوح تقدیر بیش از 20  هزار معلم استان نموده است. ظاهرا آقای استاندار چند روزی فقط درگیر این امضاها بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
رمان که هنوز رونمایی نشده شما چطور فهمیدید ضعیف و مبتدیانه است؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
در سال جهاد اقتصادی که وقت گرانبهاتر از طلاست این کار آقای استاندار از طرف وزارت کشور باید پیگیری بشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام و خسته نباسید خئمت شما
خداوند اجر شما را بدهد
مطالبتان خیلی خیلی مفید،جالب و بروز می پاشد متشکر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها