امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۹۷۵۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۴ دی ۱۳۹۲
بانوی اهل سنت شهرستان علی آبادکتول با اشاره به همه تقلاهای خود برای دیدار با مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد که در هفته وحدت بتواند موفق به دیدار «سید آقا» شود.

به گزارش 598 به نقل از زرین نامه، مینا جرجانی از بانوان اهل تسنن و ترکمن در استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول است که علاقه وافر خود برای دیدار با مقام معظم رهبری را، یادآور شده و در این باره به موضوعات جالبی اشاره می‌کند.

 

جرجانی از سال 1361 ساکن شهرستان علی آبادکتول است و پس از ازدواج در سال 1365 نیز به همراه همسرش حاج رحیم قُجقی که دامپزشک بود و به تازگی بازنشست شده است، از دوستان خوبش در بین قوم فارس و ترکمن گفت و اظهار کرد: وحدت مسئله پیچیده‌ای نیست و احترام متقابل شیعه و سنی و حتی دیگر اقلیت‌ها به یکدیگر در قالب وحدت معنا می‌شود.

 

 

وی اهل سنت و شیعه و قومیت‌ها را به انگشتان یک دست تشبیه کرد و اذعان داشت: همهٔ ما همانند انگشتان یک دست هستیم که در ‌‌نهایت در مچ و آرنج با هم یکی شده و مشت محکم انقلاب اسلامی را می‌سازیم.

 

جرجانی با اشاره به اینکه همهٔ ما نان و نمک این انقلاب را می‌خوریم و همهٔ طوایف، اهل تسنن و اهل تشیع در 8 سال دفاع مقدس با نثار خون شهدا، جانبازان و مفقودالاثر از انقلاب اسلامی و کشورمان دفاع کرده‌ایم، گفت: پایداری صلح و آرامش امروز کشورمان مدیون وحدت مردم و رهبری آیت الله خامنه‌ای است که ضمن حفاظت از این انقلاب گرانقدر، نباید نمک را خورده و نمکدان را بشکنیم.

 

وی بزرگ‌ترین آرزوی خود را دیدار با مقام معظم رهبری دانست و به یک راهکار جالب برای رسیدن به آرزوی دیرینهٔ خود اشاره می‌کند: شنیده‌ام نخبگان و کارآفرینان بر‌تر را به دیدار سیدآقا (حضرت آقا) می‌برند که من و همسرم با شنیدن این مطلب تصمیم گرفته‌ایم در پرورش زنبورداری نیز فعالیت داریم، نمونه شده تا از این طریق موفق به دیدار با ایشان شویم.

 

این بانوی ترکمن خاطر تصریح کرد: من همهٔ تلاشم را برای پیروی از منویات حضرت آقا انجام می‌دهم، ایشان یک بسیجی است و من عضو بسیج شده‌ام.

 

 

 

جرجانی با اشاره به تحصیلات عالی فرزندانش و همچنین موفقیت دو تن از دخترانش در رشته‌های ورزشی مسابقات بین المللی و جهانی خاطر نشان کرد: سعی کرده‌ام فرزندانم آمنه، آرزو، آیسن، محمد و فاطمه را به نحوی تربیت کنم که شکرگزار و حافظ کشور و انقلاب باشند.

 

وی با بیان اینکه دختر کوچکم فاطمه حدوداً یک ماه گذشته موفق به کسب مدال طلا و برنز مسابقات جهانی کاراته در رشته قوجوکای رده نوجوانان در کشور هندوستان شد، افزود: من به هنگام مسابقه در دعا‌هایم از خدا برای خوشحالی سید آقا (مقام معظم رهبری) می‌خواستم تا فرزندم در موفق شود چون می‌دانستم برای ایشان اهل سنت و تشیع فرقی ندارد و برای همهٔ جوانان دعا می‌کند.

 

جرجانی ادامه داد: وقتی از دخترم که سن و سال کمی دارد، شنیدم که می‌گوید تمام خستگی‌ام با برافراشتن پرچم ایران در بین 30 کشور جهان رفع شده، خدا را شکر کردم که توانسته‌ام گوشه‌ای از دینم به کشور و انقلاب را به وسیله دخترم ادا کنم.

 

جرجانی گفت: همه مسئولین از ورود دخترم به شهرستان استقبال کردند که این نشانه وحدت است و پایداری این وحدت بین مسلمانان نیازمند هوشیاری ملت بزرگ ایران در برابر توطئه‌های دشمن است.

 

می‌نا در جرجانی علت عشق وافر خود به رهبری را اینگونه بیان کرد:

 

آنکس که تو را شناخت جان را چه کند/ فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هردو جهانش بخشی/ دیوانهٔ تو هر دو جهان را چه کند

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها