أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۷۵۳۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۴ دی ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به مصاحبه فائزه هاشمی با سایت روز آنلاین و اظهارت تند ولی علیه مجلس و نمایندگان گفت: فائزه هاشمی به دنبال ایجاد اغتشاش است و در واقع اغتشاشگر هم مشخص است.

وی با اشاره به رای بالای مجلس به کابینه روحانی گفت:چرا در آن زمانی که مجلس به کابینه روحانی رای بالایی داد این گونه افراد چیزی نگفتن اما هم اینکه در راستای ایفای وظیفه نمایندگی از وزرا سوال شد و با توجه به اینکه پاسخ های وزرا قانع کننده نبود و به آنها کارت زرد تعلق گرفت موضع گیری تند می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سوال نمایندگان از وزرا منطقی و در چارچوب قانون صورت می گیرد، تصریح کرد: مجلس چون طبق قانون عمل می کند از اظهارات افرادی همچون فائزه هاشمی ابایی ندارد و از موضع خود عقب نشینی نمی کند.

کوثری تاکید کرد: وزرا باید با حضور در صحن مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ دهند و آنها را قانع کنند و قانع کردن نمایندگان از وظایف وزرا است.

وی افزود:اظهارات فائزه هاشمی و مصاحبه با سایت ضدانقلاب روز آنلاین تخلف است و مصداق جرم محسوب می شود.

نماینده تهران در مجلس گفت:فائزه هاشمی خود را فراتر از قانون و همه مردم می داند.

فائزه هاشمی در مصاحبه با "روز" با بیان اینکه مجلسی ها بدنبال ایجاد وحشت هستند، گفت: مجلس فراتر از مسئولیت خود و به صورت سلیقه ای فشار می آورد تا دولت را از مسیرش منحرف کند. احضار پیاپی وزرای کابینه به مجلس، دادن سه کارت زرد به سه وزیر طی ۴ ماه از روی کار آمدن دولت و متهم کردن خود روحانی به افراطی گری از سوی برخی نمایندگان مجلس، چالش بین مجلس و دولت را شدت بخشیده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها