کد خبر: ۱۹۷۸۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۵ دی ۱۳۹۲
معاون پیشین بانوان در سازمان تربیت‌بدنی سابق معتقد است اگر کسانی که ضد زن هستند و اهل تحول هم نیستند به حوزه المپیک بیایند، شرایط اسفبار‌تر از این خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، فائزه هاشمی در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره اظهارات نایب رییس کمیسیون ورزش مجلس درخصوص انتخابات کمیته ملی المپیک که مدعی شده بود فائزه هاشمی به دنبال یارگیری برای شرکت در این انتخابات  است، اظهار داشت: حتی اگر یارگیری هم باشد چه اشکالی دارد؟ کسانی که در ورزش کشور سابقه‌ای دارند و در این حوزه کار کرده‌اند و فعالیت‌های مختلفی در این حوزه داشته‌اند، باید در این مورد دغدغه داشته باشند که چه کسانی در مناصب مختلف ورزش قرار می‌گیرند.
 
وی افزود: در این مورد نیز ما دغدغه داریم که چه کسانی به کمیته ملی المپیک راه می‌یابند. دغدغه وجود دارد که این افراد سوابق خوبی داشته باشند و ایده‌هایی که بتواند به شکل‌گیری یک جریان فعال و روند مثبت کمک کند و بتواند ورزش کشور را پویا کند و به‌خصوص در حوزه ورزش بانوان بتواند فعالیت‌های مثبتی داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه خیلی طبیعی است که چنین افرادی در این حوزه به یارگیری مشغول باشند، ادامه داد: با این همه من به آن معنا یارگیری نمی‌کنم. شاید در حوزه‌ای که ما بتوانیم لااقل یک نایب رییس خانم داشته باشیم، بله. فعالیت‌هایی در این زمینه هست.
 
فائزه هاشمی در ادامه افزود: البته برای کاندیدا‌ها و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند ایده و نظریه دارم. دلایلی دارم که این فرد باشد و آن فرد نباشد و این ایده‌ها و نطریات مبتنی بر سوابق و تجربه‌هاست. اگر در این مورد نیز کسی از من سوالی کرده نظراتم را گفته‌ام و باز هم خواهم گفت. این امر به معنی یارگیری نیست.
 
معاون پیشین بانوان در سازمان تربیت‌بدنی سابق ادامه داد: آدم‌هایی که در حوزه المپیک قرار می‌گیرند باید حقوق زنان را رعایت کنند. باید مدیریت زنان را به رسمیت بشناسند. باید اهل تحول باشند تا بتوانند این شرایط اسفبار را تغییر دهند و جان تازه‌ای به مجموعه بدمند.
 
هاشمی با بیان اینکه ما باید بتوانیم جایزه‌های بین‌المللی را کسب کنیم، گفت: باید تیم‌های خوب اعزام کنیم. باید کاری کنیم که ورزش پیشرفت کند اما این امر با آدم‌هایی که اهل تحول نیستند و همواره در دولت‌هایی بوده‌اند که سیاست‌هایشان این وضع را ایحاد کرده امکان‌پذیر نیست. این آدم‌ها به درد این کار نمی‌خورند. شاید با حضور اینها کار یکی- دو درصد تغییر کند ولی این اندازه کافی نیست.
 
وی در پایان گفت: کسانی که اهل تحول نیستند و ضد زن هستند نمی‌تواند در این زمینه مثمرثمر باشند و شرایط فعلی را اسفبار‌تر خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها