أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۸۲۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۷ دی ۱۳۹۲
مدیر عامل باشگاه استقلال خبر از تولید آهنگ جدید این باشگاه خبر داد.
فارس، مسئولان استقلال در جلسه آنالیز تیم پرسپولیس گلهای بازی های این تیم را در لیگ فعلی برای بازیکنان به نمایش گذاشتند. سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی استقلال در خصوص نقاط ضعف و قدرت حریف با بازیکنان گفت و گو کردند.

همچنین حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در اردوی آبی پوشان حاضر شد و حتی در جلسه آنالیز حریف حضور داشت.

*خبرنگاران ژاپنی که چند هفته ای است در تهران حضور دارند در آخرین ساعات شب گذشته در هتل اوین حاضر شده و به تهیه گزارش پرداختند.

سایت باشگاه استقلال به نقل از مدیر عامل این باشگاه خبر از تولید آهنگ جدید این باشگاه خبر داد.

فتح الله زاده گفت آهنگی زیبا و شنیدنی برای هواداران بزرگ استقلال تدارک دیده ایم که انشاء الله در آینده ای نزدیک به اتمام خواهد رسید. در این کار چند تن از هنرمندان محبوب کشورمان در آن اجرا خواهند داشتند. این کار توسط معاونت فرهنگی باشگاه استقلال جناب آقای سید مهدی علوی در حال پیگیری و انجام است که آن را بزودی به هواداران خوش ذوق و بزرگ استقلال تقدیم خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها