أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۸۳۴۵
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۲۸ دی ۱۳۹۲
کارشناس فوتبال معتقد است که شهرآورد 78 پایتخت هیچ‌گونه ارزش فنی برای تحلیل نداشت.
بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا در تحلیل شهرآورد 78 پایتخت گفت: واقعا این بازی در حد یک بازی بسیار معمولی بود و هر دو تیم کمتر دست به ریسک زدند. این بازی ارزش فنی بالایی نداشت که بشود تحلیلش کرد.

وی در توضیح دلیل این مساله گفت: دو تیم نزدیک 10-12 ملی‌پوش دارند و انتظار می‌رفت که بازی خوبی ارایه کنند اما احتیاط زیاد و ترس هر دو تیم از شکست باعث شد که بازی کیفیت بسیار پایینی داشته باشد. هر دو تیم می‌دانستند که در صورت باخت نمی‌توانند پاسخگوی هوادارانشان باشند و شدیدا تحت فشار قرار می‌گرفتند.

این کارشناس فوتبال درباره‌ی دلیل پرخاشگری بیش از حد بازیکنان دو تیم نیز گفت: استرس و خشونت از عوامل ترس است. بازیکنان دو تیم به دلیل این‌که از باخت می‌ترسیدند حالت تهاجمی گرفته بودند و همین باعث شده بود که بازی ارزش فنی نداشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها