کد خبر: ۱۹۸۴۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۸ دی ۱۳۹۲
 به گزارش پایگاه 598، مسؤل برگزاری نخستین مسابقه وبلاگ نویسی پایگاه بسیج شهید رجایی شهرستان کاشان، گفت: نخستین مسابقه وبلاگ نویسی به مناسبت ایام الله دهه فجر توسط پایگاه شهید رجایی ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار می‌شود.

ابوالفضل حوض سیری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر، ولایت فقیه - دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، سال حماسه سیاسی و اقتصادی، حجاب و عفاف، ارزش والای زن مسلمان ایرانی، افشاء جریان‌های انحرافی و عرفان‌های نوظهور و فرهنگ انتظار و امید به فردا از جمله موضوعات و محورهای اصلی این مسابقه وبلاگ نویسی است.



وی افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی، جنگ نرم و دشمن شناسی، امر به معروف و نهی از منکر، قرآن معنویت و بصیرت، اخلاق اسلامی و اقتصاد مقاومتی از دیگر موضوعات و محورهای این مسابقه است.

مسؤل برگزاری اولین مسابقه وبلاگ نویسی ویژه دهه فجر پایگاه بسیج شهرستان کاشان، با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، خاطر نشان کرد: انتظار می رود بیش از 100 وبلاگ در این دوره از مسابقات با توجه به بازه ی زمانی حدود 30 روزه شرکت کنند.
حوض سیری با بیان اینکه اعضای داوری 10 نفر هستند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه آثار خود را از 17 دی‌ماه تا 20 بهمن ماه تهیه و در وبلاگ درج کنند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قوانین و شرایط مسابقه می‎توانید به لینک http://cybercup.rozblog.com مراجعه کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها